Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk BerichtenMaar het gaat bij mij over blijten en niet bleiten wat weeral iets anders is, maar zo slim ben je niet zeker dat je NL juist kan lezen ?
ik heb niet veel gestudeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk BerichtenMaar het gaat bij mij over blijten en niet bleiten wat weeral iets anders is, maar zo slim ben je niet zeker dat je NL juist kan lezen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenEen corvette Z1 zei ie!
Comment
-
verkeerde spelling van bleiten
Bron: http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/blijten
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenZorg eerst eens dat je zelf een fatsoenlijke auto kan betalen voor je een dikke nek opzet en andere mensen gaat beledigen dat zij hun auto niet zelf betaald hebben terwijl dat wel zo is.
En waar heb ik een dikke nek opgezet ?
Ik beledig niemand dat die zijn wagen niet kan betalen, het feit is dat het geld ervoor nog niet terug betaald is. En dat was mijn opmerking op jou belediging aan mijn adres.
Met dit verschil dat mijn opmerking juist is !
Draaien sommigen met de wind mee ?
Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Zijn er dan nog nadelen aan RWD tgo. FWD de dag van vandaag ? Ja, met name in omstandigheden waar er érg weinig grip is (sneeuw, ijzel), blijken FWD auto's makkelijker controleerbaar te zijn.
Maar kom, jullie blijven precies niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen of willen dit niet geweten hebben :
Valt BMW van z’n geloof met voorwielaandrijving?
We kennen deze afbeelding uit een oude BMW advertentie toch nog wel? Een konijn (of haas, ik zie het verschil niet) met enorme voorpoten in plaats van een paar stevige achterpoten, dat is natuurlijk geen gezicht. Daarom maakt BMW geen auto’s met enkel voorwielaandrijving.
Althans, tot nog toe, want het het Britse Autocar schrijft dat er een eind komt aan het tijdperk dat BMW uitsluitend achterwiel- en vierwielaangedreven auto’s bouwt. Het Britse blad/website heeft in Genève goed geluisterd naar BMW topman Norbert Reithofer. Hij heeft aangegeven dat zijn merk een voorwielaangedreven entry-level model (0-serie?) zal introduceren. Deze kleine zondaar zal onder de 1-serie worden gepositioneerd. Dit model wordt gebouwd op een nieuw platform waarop ook de volgende generatie Mini Cooper zal worden gebouwd. BMW wil de kruisbestuiving tussen de twee merken stimuleren met het oog op een stukje efficiëntie, dus kostenbesparing. BMW en Mini zullen in de toekomst veel meer onderdelen gaan uitwisselen.
Tevens kan BMW wel een model gebruiken die de strijd aan mag gaan met o.a. de A1 en de toekomstige Forfour van aartsrivalen Audi en Daimler. De volgende generatie Mini staat vooralsnog voor 2014 op de agenda, maar een kleine voorwielaangedreven BMW zou er al een jaar eerder kunnen zijn. En als BMW dan toch van z’n geloof is gevallen, zou het zelfs kunnen zijn dat voor de derde generatie 1-serie (201 voorwielaandrijving wordt overwogen.
Gevonden op :
We kennen deze afbeelding uit een oude BMW advertentie toch nog wel? Een konijn (of haas, ik zie het verschil niet) met enorme voorpoten in plaats van een paar stevige achterpoten, dat is natuurlijk geen gezicht. Daarom maakt BMW geen auto’s met enkel voorwielaandrijving. Althans, tot nog toe, want het het Britse Autocar schrijft dat […]
Dit zal de voorbode worden van vele volgenden ?
In orde volgens de derde regel van het reglement zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichtenblijten
verkeerde spelling van bleiten
Bron: http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/blijten
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk BerichtenStaat dus in het woordenboek hé, als het niet bestond stond het er dus ook niet in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk BerichtenStaat dus in het woordenboek hé, als het niet bestond stond het er dus ook niet in.
En dat geeft dan commentaar over andere mensen...
Ga hier gewoon weg, je maakt jezelf nodeloos belachelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenHot rod...
Wil je nu stoppen tot maandag... Ik moet naar de apotheek... Mijn 5 doosjes niveau verlagende pilletjes zijn op om je te kunnen volgen.
Anders moet je eens Flappy contacteren... Jullie zitten op dezelfde golflengte...
Bij jullie in de apotheek niveau verlagende pilletjes ?
Dat hebben ze bij jullie niet !
Enkel niveau verhogende pilletjes, en die zijn uitverkocht !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenZorg eerst eens dat je zelf een fatsoenlijke auto kan betalen voor je een dikke nek opzet en andere mensen gaat beledigen dat zij hun auto niet zelf betaald hebben terwijl dat wel zo is.
Jouw auto Pelgrims ?
Mooie kar, maar nu ook niet direkt zo een fatsoenlijke om tegen andere mensen te zeggen dat ze een fatsoenlijke moeten kopen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk BerichtenJouw auto Daann ?
Mooie kar, maar nu ook niet direkt zo een fatsoenlijke om tegen andere mensen te zeggen dat ze een fatsoenlijke moeten kopen hé.
http://farm3.static.flickr.com/2642/...6ce8136d32.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDat is zeker niet mijn auto. Blijven zoeken.
Tuurlijk .... stom van mij !
Hoe kwam je anders aan die foto van die driewieler hé.
Ik bedoelde feitelijk dat je zo een wagen tot jou faforieten neemt, en terecht ! Maar niet zo direkt zo een fatsoenlijke om andere mensen te kleineren dat ze een fatsoenlijke moeten kopen.
Trouwens een studentje mag nog niet met een auto rijden hé, stom van mij, stom stom stom.
Je weet het nog niet hé.
PS
Troost je, er zitten hier nog meer kinderen op dit forum, je bent niet alleen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk BerichtenTuurlijk .... stom van mij !
Hoe kwam je anders aan die foto van die driewieler hé.
Comment
Comment