Enkel voor modellen onder de 1, vanaf de 1 blijft er rwd. Ze gaan dus kleinere auto's maken, dat ze die fwd geven is nog niet zo vreemd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDe wereld is om zeep!
Maar serieus, BMW gaat nog kleinere auto's maken dan de 1?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenNee, maar als ik die rims met versleten of zonder banden kan verkletsen voor 2K... Dan kan ik beter gewoon een volledig nieuwe set betstellen voor 3.5K met banden
Nu ja, ik moet mezelf inhouden om niet naar de stealer te gaan voor een inruil...
Lol, ik heb je precies op gedachten gebracht NaishDo not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
-
Vermogenreductie van een duitse BMW (2-liter diesel, respectievelijk van 177 pk naar 163 pk), wordt dit (nog) gedaan bij BMW te Bornem? Of ergens anders, mss bij me plaatselijk concessiehouder?
Zoja, iemand ervaring mee? Hoe gaat dit in z'n werk, en wat kost dit ongeveer?
Er is zo'n schoon tweehandsaanbod van BMWs in Duitsland, maar een 320d heeft daar telkens 177pk hé... De BIV scheelt nogal veel ivm met een 163pk jammergenoeg
Bedankt voor de replies!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVZ Bekijk BerichtenVermogenreductie van een duitse BMW (2-liter diesel, respectievelijk van 177 pk naar 163 pk), wordt dit (nog) gedaan bij BMW te Bornem? Of ergens anders, mss bij me plaatselijk concessiehouder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWaar ga jij een set 21" mét banden vinden voor 3,5K? Kosten die niet 4-4,5K?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWordt niet meer gedaan.
Maar wel bij nieuwe aankoop in België, niet? De Belgische wetgever eist sinds kort dat het nu een Europese homologatie is ipv een Belgische en bij mijn weten heeft BMW Bornem van München verkregen dat er een Europese homologatie voor werd aangevraagd (net zoals het al een tijd lang bij VW en Audi het geval is).
Klopt dat? Ik zie die gedowngrade versies in ieder geval nog op de officiële prijslijst staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten... in naplaatsing voor 2e hands dan.
Maar wel bij nieuwe aankoop in België, niet? De Belgische wetgever eist sinds kort dat het nu een Europese homologatie is ipv een Belgische en bij mijn weten heeft BMW Bornem van München verkregen dat er een Europese homologatie voor werd aangevraagd (net zoals het al een tijd lang bij VW en Audi het geval is).
Klopt dat? Ik zie die gedowngrade versies in ieder geval nog op de officiële prijslijst staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichtenhttp://www.salesafter.de/index.php?id=71
3450 voor de 312...
Dat is ook inclusief banden en plaatsen kan je volgens mij zelf...Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten250 eur winst in 1 minuut... Hoeveel verdien jij wel?
Identiek vergelijkbare producten in dit geval...
Het was gewoon een kabnttekening dat het geen 400 € op 1 minuut was ... Je moet de dingen niet rooskleuriger voorstellen dan ze zijn heDo not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Dat is maar €200 meer dan de 20'ers die ik nu heb gekocht. Dat is werkelijk een zeer goede prijs. Mijn 20'ers zie ik er wel niet te koop staan.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk BerichtenTrue, 400 euro goedkoper bij salesafter .... maar verzending is iets van een 80 € en er staat ook wel nergens dat ze uitgelijnd zijn ... nog eens 50 € ... blijft nog altijd een dikke 250 € "winst"
Ik heb net een set style 197 besteld bij salesafter. Ik spaar 761 euro uit tegenover dat ik het setje bij de dealer besteld zou hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe wielen worden 'monteerklaar' geleverd, zijn al uitgebalanceerd dus.
Ik heb net een set style 197 besteld bij salesafter. Ik spaar 761 euro uit tegenover dat ik het setje bij de dealer besteld zou hebben.Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk denk het niet hoor. Kijk eens op de Belgische configurator. 320i = 170pk (en dus niet 163), 325i = 218 pk (en niet 211), enz... Maar ik kan verkeerd zijn natuurlijk.
"Het gewenste vermogen kan vrij gekozen worden rekening houdend met het belastingstelsel en de belastingheffing die van kracht zijn voor
België (belasting op inverkeerstelling,...)."
Zou het misschien zijn dat de BMW car configurator gewoon de Duitse database en layout daarin volgt? Er zijn nog merken die in die zin de configurator qua structuur (en soms inhoud) volgen van het "moederhuis"...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenEfkes hier een collectieve shock toebrengen :
Small BMWs to get new fwd architecture, CEO says
Automotive News Europe -- March 17, 2010 11:00 CET
MUNICH – BMW AG is working on a new front-wheel- and four-wheel-drive vehicle architecture that will underpin a new range of entry-level BMW cars as well as next-generation Mini models.
“There will be front-wheel-drive BMWs in the smaller vehicle classes in the future,” BMW CEO Norbert Reithofer (pictured) said at the company's annual financial result press conference here today.
Currently, all BMW models are rear-wheel drive and all Mini variants are front-wheel drive.
BMW production head Klaus Draeger said the new vehicle architecture will debut in 2014 with the arrival of the third-generation Mini hatchback.
He said the new architecture will let the automaker produce a range of vehicles that are between 3800mm and 4300mm long. By comparison, Volkswagen's Fox, Polo, Golf, Beetle and Scirocco model lines fit within the same size range, which covers everything from minicars to subcompacts to compacts.
Sources said that at its peak the new architecture will underpin up to 20 different BMW and Mini model variants.
For BMW, the new front-wheel-drive models will fit below its entry-premium 1-series models, which Draeger said would keep their rear-drive architecture.
BMW needs smaller, more fuel-efficient cars to cope with tougher CO2 emission rules that start to take effect in 2012. The decision to create a new joint architecture is also a sign of the times. Automakers are under increasing pressure to share investments between brands or with partners to save money.
Bron: autonews.com
En in passant nog eens zeggen hoe grappig het wel is om BMW als merknaam in de F1 te zien rijden met een Ferrari motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichtenuitgebalanceerd Het is hier vandaag mijnen dag niet ... flaters jonges Geraak niet uit mijn woorden
Comment
Comment