Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ik verschiet daar eigenlijk niet van , een paar weken terug toen er zoveel sneeuw lag het eene kameraad van men broer just eene 318d gekocht.
Ik vroeg of hem dermee al zot heeft kunnen doen in de sneeuw. Zijn antwoord was dat niet gaat met zijne omdat die voorwielaandrijving heeft en dat dat het beste is want dan zit al het gewicht op uw vooras zit en dat hij geen winterbanden nodig heeft daardoor.
Ik heb hem eens goed uitgelachen want hij wou maar nie geloven dat zijne 318 rwd heeft en hem dan maar de tip gegeven om eens op het DTC knopje te duwen2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenOfwel zeg je 'ik denk het' of 'ik weet het niet' of 'ik ben er zeker van' maar van dat laatste moet je het ook hard kunnen maken en niet doen alsof jou kennis dan de enige juiste is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten80% van de BMW 1 rijders denkt dat deze wagen voorwielaandrijving heeft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenVet.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenTuurlijk wel. Pré-facelift nieren passen trouwens ook op een facelift als je M-pakket hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk vind het toch wel vrij belangrijk om te weten waar de aandrijving zit, als je met een pittige RWD op een natte afrit een stevige dot gas geeft met de gedachte dat je met een FWD rijdt kan dat wel eens verschieten zijn he, gewoon al in het nat een 90° bochtje nemen als je haast hebt kan soms al voor een portie overstuur zorgen (met m'n MB 190 had ik dat zelden, met de 120d cab van de mama is kont snel weg in zulke situaties, waarschijnlijk door dat koppel, hoewel DSC het allemaal wel goed opvangt meestal). Dan zwijgen we nog over sneeuw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Zo lekker .. Maja die van mij zou er sowieso zo uitzien want ik wil niks anders als full black
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVind de velgen niet mooi en die dakrails staan daar nou toch gigantisch potsierlijk op?- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
Comment