Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    wat is daar nu gevaarlijk aan?
    Alsof een vertegenwoordigster een verschil voelt tussen een 1 of een Golf...
    Niet iedereen rijdt zijn auto op de limiet hé.
    Ik vind het toch wel vrij belangrijk om te weten waar de aandrijving zit, als je met een pittige RWD op een natte afrit een stevige dot gas geeft met de gedachte dat je met een FWD rijdt kan dat wel eens verschieten zijn he, gewoon al in het nat een 90° bochtje nemen als je haast hebt kan soms al voor een portie overstuur zorgen (met m'n MB 190 had ik dat zelden, met de 120d cab van de mama is kont snel weg in zulke situaties, waarschijnlijk door dat koppel, hoewel DSC het allemaal wel goed opvangt meestal). Dan zwijgen we nog over sneeuw

Comment

• Ik verschiet daar eigenlijk niet van , een paar weken terug toen er zoveel sneeuw lag het eene kameraad van men broer just eene 318d gekocht.
      Ik vroeg of hem dermee al zot heeft kunnen doen in de sneeuw. Zijn antwoord was dat niet gaat met zijne omdat die voorwielaandrijving heeft en dat dat het beste is want dan zit al het gewicht op uw vooras zit en dat hij geen winterbanden nodig heeft daardoor.
      Ik heb hem eens goed uitgelachen want hij wou maar nie geloven dat zijne 318 rwd heeft en hem dan maar de tip gegeven om eens op het DTC knopje te duwen
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
        Ofwel zeg je 'ik denk het' of 'ik weet het niet' of 'ik ben er zeker van' maar van dat laatste moet je het ook hard kunnen maken en niet doen alsof jou kennis dan de enige juiste is.
        Heeft niks met dit forum te maken, maar dat is wel een goede algemene tip...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
          80% van de BMW 1 rijders denkt dat deze wagen voorwielaandrijving heeft...
          Is moeilijk voor ons om in te schatten, maar het concept voorwielaandrijving en achterwielaandrijving is niet voor iedereen bekend, en dat is misschien nog wel zacht uitgedrukt. Dat dat percentage zo hoog ligt, is wel verrassend ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Vet.
            hoe belachelijk. diesels zijn veel meer milieuvervuilend dan een benzine. amerikanen
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Hihi.
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Toch een redelijk verschil. Maar zelfs stock is echt nice.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik vind dat achterwielaandrijving toch wel een verschil maakt in rijgedrag, ook al rijd je niet op de limiet. Het voelt gewoon beter aan, op één of andere manier.

Comment

• Volledig m'n ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      Tuurlijk wel. Pré-facelift nieren passen trouwens ook op een facelift als je M-pakket hebt.
                      Perfect!

Comment

• Kenteken is bekend en de touring zal morgen worden opgehaald..
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Ik vind het toch wel vrij belangrijk om te weten waar de aandrijving zit, als je met een pittige RWD op een natte afrit een stevige dot gas geeft met de gedachte dat je met een FWD rijdt kan dat wel eens verschieten zijn he, gewoon al in het nat een 90° bochtje nemen als je haast hebt kan soms al voor een portie overstuur zorgen (met m'n MB 190 had ik dat zelden, met de 120d cab van de mama is kont snel weg in zulke situaties, waarschijnlijk door dat koppel, hoewel DSC het allemaal wel goed opvangt meestal). Dan zwijgen we nog over sneeuw
                          Ja, wij, als autofreak durven wel eens een extra dot gas geven in de regen. Maar heb je al eens gezien hoe de meeste mensen rijden als het regent? En voor de meeste mensen maakt voor- of achterwielaandrijving geen zak uit want in een noodsituatie weet de overgrote meerderheid toch niet hoe ze gepast moeten reageren... En vandaag de dag moet je wel al héél zot doen om zodanig te oversturen dat de DSC het niet meer kan opvangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            Hier ben ik gewoon niet goed van ..

Zo lekker .. Maja die van mij zou er sowieso zo uitzien want ik wil niks anders als full black

Comment

• had een 35i moeten zijn, dit is een beetje jammer

Comment

• mist de klasse die ik verwacht van een 3 reeks

Comment

• centercaps zwart was ook knapper.

Comment

• Vind de velgen niet mooi en die dakrails staan daar nou toch gigantisch potsierlijk op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Vind de velgen niet mooi en die dakrails staan daar nou toch gigantisch potsierlijk op?
                                      De velgen zijn er inderdaad teveel aan , trouwens is het mogelijk om de dakrails te verwijderen ??
                                      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• 't Schijnt van wel.

Ik denk dat ik één van de (zeer) weinige "zotten" zou zijn die dat zou laten doen op zo'n sportieve '3 touring. De meesten vinden dat wel mooi.

Comment

Working...
                                        X