Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Stonden jammer genoeg geen specs of verdere info bij de foto.

Dat kan toch niet meer leuk rijden
    En dat op droog met die bandenmaat

Kzegget, heb ooit in de natte (ging toen camionet over) aan 170 dat voorgehad en moet zeggen dat ik dan toch een minuut kalm heb gereden...

Moet volgens mij wel nog wijs zijn zo'n beest. Niet voor dagelijks natuurlijk, maar gewoon, die continu concentratie die je nodig hebt Vind de mijne nu op nat wegdek met mindere banden al een handje vol eigenlijk. Dan is het al opletten in 3de en 4de.

Als ik eens tijd heb die andere opzoeken, zo'n wagen zal wel gekend zijn, zeker als die effectief deftig aangepakt is.

En had mij vergist, het was 190mph, dus die kerel heeft al een 300 met z'n E30 gereden. Moet wel lachen zijn, als je met je nieuwe begrensde M3/M5/M6 even voorbijgestoken word door zo'n 20jaar oud kraam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
      Even die pit quoten:

my e30 has a 2jz-gte engine in it 3L turbo with a garrett GT35R external wastegate, 1000cc injectors, 4 inch exhaust, aeromotive fuel system aem management, hks twin spark, cp pistons, carrillo rods, full port polish, 3 angle valve etc

285/30/18 at the rear and 255/35/18 up front 3.07:1 lsd, 6 speed manual gearbox geared to 240+/-
      Fak, vet... Supra blok dacht ik

één van de beste motoren ooit uit Japan, naast de RB26DETT natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Fak, vet... Supra blok dacht ik

één van de beste motoren ooit uit Japan, naast de RB26DETT natuurlijk
        Maat van mij heeft nog een supra blok liggen met Vbak. Asserti vind het fout om een Toyota blok in een BMW te leggen

300pk standaard, 440pk zonder al te veel moeite. Meer dan genoeg lijkt mij.

Comment

• welke boite?

Comment

• Comment

• Comment

• Kijk ik heb een bmw
                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• AW forum member en bmw lover

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                    Moooooi die zwarte... Gewoon standaard zeker behalve die wielen en verlaging? iig, wat een lijntje!

Comment

• En het zwarte m3 rooster en de csl voorbumper en de verkorte antenne en de volgens mij verduisterde voorlichten.
                      -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                        En het zwarte m3 rooster en de csl voorbumper en de verkorte antenne en de volgens mij verduisterde voorlichten.
                        Tjoeners: FOEI!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                          Zonder op de link te klikken had ik al door welk filmpje het was .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            welke boite?
                            Manueel!

Rijd zelf met een automaat en had dat allemaal gekocht voor ombouw. Maar die automaat is eigenlijk nog zo slecht niet. Wel lange verhoudingen uiteraard.

Maar die Supra's met manuele boite zijn moeilijk te vinden. En de prijs is er meestal ook naar...

Comment

• Beetje advies gevraagd

Mensen, ik heb eens een vraagske voor jullie.

Ik heb een 525d break op't oog van 2005. Huidig model dus voor de facelift.
                              Op wat moet ik allemaal letten? Zijn er vaak voorkomende problemen gekend bij deze modellen of motoren?

Graag had ik dus via deze weg wat advies bekomen.

Bedankt alvast!

Comment

• afvallige

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Benzie Bekijk Berichten
                                  Mensen, ik heb eens een vraagske voor jullie.

Ik heb een 525d break op't oog van 2005. Huidig model dus voor de facelift.
                                  Op wat moet ik allemaal letten? Zijn er vaak voorkomende problemen gekend bij deze modellen of motoren?

Graag had ik dus via deze weg wat advies bekomen.

Bedankt alvast!
                                  Voor mij geen gekende problemen: is een erg betrouwbare motor. Alleen hij verbruikt zo'n 9l met automaat en is niet bijzonder explosief. Verder erg aangename wagen

Comment

• Droombak

Individual E93 335i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat gio het over de steek heeft.

M3 heeft 5 bouts en de andere E30 slechts 4.
                                      Inderdaad

Maar daar hebben ze ook wel serieuze remmen onder gevezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                        een van de nadelen van mijn 318is e36 1993 vind ik de remmen. Die vind ik persoonlijk niet goed. Ik zou het wel overwegen om betere te steken maar als ik dit weer door mijn BMW garage laat doen gaat me dat weer stukken van mensen kosten. Hoe lossen jullie dat op als je betere wil? :s
                                        Pas je remtechniek aan. Eerst dat doen en dan pas sleutelen.

Comment

• Gisteren een wintervuile 535d touring gezien in Gent. Discreet, maar razendsnel

Comment

Working...
                                          X