Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
    heb die overlaatst ook gezien, met kerel van vanvoor in de twintig in met een roos pulleken.
    WB rijdt toch met een touring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      WB rijdt toch met een touring?
      tis alweer 2 weken geleden

en zou dan eerder een fils à mama moeten zijn he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        Meesten hier zijn wel fils de papa, maar weinigen zijn fils à papa.
        , zolang de boodschap maar over komt hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Knap interieur: "Leder Merino amarone"
          Knap interieur. Nu nog bijpassende inlegplaatjes want dat alu vloekt toch hoor.

Comment

• Zeg nu zelf, wie zou er nee zeggen tegen zijn ouders als je een mooie automobiel zou mogen kiezen/lenen?

Comment

• 335i N55

Let’s focus mainly on the engine here, because the only change to the suspension is the adoption of non-linear dampers (which do admittedly make a small, positive difference). But the engine is worth dwelling on, because what BMW has achieved is, frankly, baffling.

In the past we’ve marvelled at the twin turbo’s staggeringly rapid engine response, low end grunt and top end fizz and now BMW has bettered it in every area with a single turbo. It’s a variable vane unit, of course, but I’ve never driven a forced induction car so able to maximise both ends of the rev spectrum so well. There’s instant thump, not a hint of hollowness in the mid-range (even the twin turbo had a slight drop-off) and above 4500rpm, the 3.0-litre really opens up, the needle hurling itself at the 7000rpm redline, accompanied by a howling, M3-lite note.

+: Stunning new single turbo engine
              -: Telling everyone your new car has a turbo less

Hmmm, daar wil ik toch eens mee rijden! Echt wel indrukwekkend van BMW hoe goed ze turbocharging onder de knie hebben

Comment

• Waarom zijn ze eigelijk van de twin-turbo afgestapt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Waarom zijn ze eigelijk van de twin-turbo afgestapt?
                  Twin-turbo voor de M-modellen?

Minder complex? geen idee anders..

Comment

• Vandaag in Roeselare,ik had hem vorige week reeds in de spuiterij zien staan.

Comment

• Beetje opzichtige kleur, maar voor de rest wel geslaagd.

Comment

• tjah... ik weet niet goed wat ik er moet van vinden

Comment

• Volgens mij heb ik de zwarte Eend van Wax-it gespot in Heverlee. Zag er weer strak uit !!

Comment

• hoe doede da??

Comment

• "snel den otto wassen"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                hoe doede da??
                                Met een droge doek een paar vlotte bewegingen maken over een liefst zo vuil mogelijke carrosserie. Deze handeling wekelijks herhalen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  tjah... ik weet niet goed wat ik er moet van vinden
                                  M6-achterbumper, alpina velgen en oranje, lijkt mij duidelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Beetje opzichtige kleur, maar voor de rest wel geslaagd.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    tjah... ik weet niet goed wat ik er moet van vinden
                                    Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    M6-achterbumper, alpina velgen en oranje, lijkt mij duidelijk
                                    Iedereen zal wel weten dat ik niet zo een grote BMW-liefhebber ben,maar deze is gewoon prachtig IRL,ik denk dat het Lotus of Lamborghine Orange metallic is.

.

Comment

• Die m6 bumper had hij beter gelaten vind ik, past niet bij de alpina's.

Comment

• Ik zou de motorkap en de koffer mee zwart gedaan hebben ....
                                        Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Nee, dan is het echt een foorbak, nu is het nog mooi apart maar niet ieders smaak.

Comment

Working...
                                          X