Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ondertussen al zo'n 55000km. Nieuwe foto's zal ik later posten, heb er gene voor de moment maar is weinig aan veranderd hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
      Ik ben hier nieuw op het forum, wil dan ook eens mijn wagen voorstellen:

http://users.pandora.be/tassaert/bmw/DSC0645212.JPG
      haha demax!

heb u een lange tijd geleden gezien bij een huis in Heusden, ik was toen over de baantjes aan 't rijden aan een 'vlot' tempo

Comment

• Nemo,

De wagen is eigenlijk nog volledig in orde hoor, heeft ondertussen al een nieuw polijstbeurt gehad zodat deze wat meer blonk :-)

Voor de rest zal ik de komende weken mijn koppeling waarschijnlijk moeten laten nakijken begint wat stroef te lopen, maar voor de rest rijdt hij nog HEEEEL heerlijk.

Binnenkort misschien van plan om de software te laten herschrijven zodat deze zuiniger is en meer trekkracht heeft

Comment

Nemo,

De wagen is eigenlijk nog volledig in orde hoor, heeft ondertussen al een nieuw polijstbeurt gehad zodat deze wat meer blonk :-)

Voor de rest zal ik de komende weken mijn koppeling waarschijnlijk moeten laten nakijken begint wat stroef te lopen, maar voor de rest rijdt hij nog HEEEEL heerlijk.

Binnenkort misschien van plan om de software te laten herschrijven zodat deze zuiniger is en meer trekkracht heeft
          Is toch wel al snel om een koppeling te verslijten op 55 000km's ?
          Waar ben je van plan om de software te herschrijven?

Comment

laat je niet beetnemen door al die marketing rond chiptuning... dit blijft een atmosferisch blokje, imho het geld niet waard om te remappen

Comment

• William,

zal bij nemo geweest zijn, een tijdje geleden dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Is toch wel al snel om een koppeling te verslijten op 55 000km's ?
                Mwa, als je Gio er mee laat clutchdumpen, en zoals jij ermee gereden hebt... ik vind dat niet zo raar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                  laat je niet beetnemen door al die marketing rond chiptuning... dit blijft een atmosferisch blokje, imho het geld niet waard om te remappen
                  Ja ik zou 'm ook persoonlijk origineel laten of misschien effe langs gaan bij PPE voor meer advies.

Hoeveel verbruik je eigelijk Nicolas? Ik zat altijd rond de 7 a 8.5 l .

Comment

• Nee die rommel van bakjes moet ik ook niet hebben

zou naar VTune in Turnhout gaan, enige ervaring mee?

Comment

• Check de sierlijsten eens na, of die ni afvallen ofzo.
                      En of er vage witte plekken zijn in het interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        Mwa, als je Gio er mee laat clutchdumpen, en zoals jij ermee gereden hebt... ik vind dat niet zo raar

Vooral toen ik 'm op de snelweg tegen 190km/u ineens in achteruit gooide en een U turn maakte was niet echt gezond.

Comment

• ja nemo zo rond de 8,8 tot 9,1L

Comment

Nee die rommel van bakjes moet ik ook niet hebben

zou naar VTune in Turnhout gaan, enige ervaring mee?
                            Ze maken best wel véél winst uit een atmo blok. Ik geloof er toch niet véél van

BMW 1 serie 120i 150 pk 150 165 200 220

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Vooral toen ik 'm op de snelweg tegen 190km/u ineens in achteruit gooide en een U turn maakte was niet echt gezond.
                              Post nog eens wat filmpjes
                              Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Hoeveel verbruik je eigelijk Nicolas? Ik zat altijd rond de 7 a 8.5 l .
                              Zever niet, tegen mij zei je 12l, omdat je altijd maar 10km reed met koude motor gas planché.

Comment

• Oooh de 1 terug op het forum.

Verbruik is ook een pakske omhoog gegaan.

Comment

• sierlijsten zijn er nog niet afgevallen, en alles goed geboend in het interieur :-)

Allé kzie da mijn auto al heeft afgezien :-)

Comment

Daarvoor was het een Duitse testkar

Comment

sierlijsten zijn er nog niet afgevallen, en alles goed geboend in het interieur :-)

Toch een zalig interieur
                                      Had je problemen met de antenne dat je me vandaag een sms daarover stuurde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Daarvoor was het een Duitse testkar
                                        Duitse?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                                          Duitse?

Ja BMW is Duits.

Comment

Working...
                                          X