Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDe schijven op mijn auto zijn op 98k km vervangen, al weet ik niet hoe de vorige eigenaar met mijn auto gereden heeft. De schijven op de Citroën zijn nog steeds de eerste en het ding heeft reeds 202k km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenIs ook al te zien hoe je remt en welke warmteontwikkeling er is. Maar 202k km is wel extreem veel (zijn deze dan nog betrouwbaar genoeg om noodremmen te maken?)
Die remmen zijn zeker nog in orde om een noodstop te maken. Dat wordt geregeld eens getest.
Comment
-
225M op een Z4, niet slecht imho
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk BerichtenInderdaad 10 jaar oud en 230.000 km.
Groetjes,
Pol.
Hier thuis staat er een Z3'tje Roadster die in maart z'n 12e verjaardag zal vieren. Eén dezer weken verspringt de teller naar 150.000 km.
--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
Dat is echt niet normaal.
Toerke kan er zo drie kopen ipv één 535d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten225M op een Z4, niet slecht imho
Comment
-
http://www.youtube.com/watch?v=bI8HkPvk6sQ
De eigenaar zegt dat het een stock exhaust is, maar zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n M50 zonder vanos? Komt er effectief standaar zo'n geluid uit, of moet je daarvoor bij de luchtinlaat zijn ofzo?Last edited by Geertt; 02/01/2009, 18:30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenHoeveel fiscale pk heeft een 530i (231pk/170kw) ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenHoeveel fiscale pk heeft een 530i (231pk/170kw) ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenHoeveel fiscale pk heeft een 530i (231pk/170kw) ?Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten15 denk ik...
klopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichtenblijft de 23d voorlopig enkel in de 1?
Comment
Comment