Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De schijven op mijn auto zijn op 98k km vervangen, al weet ik niet hoe de vorige eigenaar met mijn auto gereden heeft. De schijven op de Citroën zijn nog steeds de eerste en het ding heeft reeds 202k km.
Is ook al te zien hoe je remt en welke warmteontwikkeling er is. Maar 202k km is wel extreem veel (zijn deze dan nog betrouwbaar genoeg om noodremmen te maken?)
Is ook al te zien hoe je remt en welke warmteontwikkeling er is. Maar 202k km is wel extreem veel (zijn deze dan nog betrouwbaar genoeg om noodremmen te maken?)
't Is vooral ma die met de Citroën rijdt, en dat merk je wel. Zo hebben de achterste banden al 202k km gereden, en zijn de voorste op 110k km vervangen. De nieuwe(ondertussen al 'oude') banden hebben al 92k km en zijn nog lang niet op.
Die remmen zijn zeker nog in orde om een noodstop te maken. Dat wordt geregeld eens getest.
De eigenaar zegt dat het een stock exhaust is, maar zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n M50 zonder vanos? Komt er effectief standaar zo'n geluid uit, of moet je daarvoor bij de luchtinlaat zijn ofzo?
Comment