Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren bij de BMW-dealer stond er een schitterende E93

- Monacoblauw
    - Sportzetels
    - Navigatie
    - Creambeige interieur met houtinleg
    - 19" velgen, styling 198

Ik had die velgen nog nooit gezien, maar dat geeft die auto echt een schitterende look! Mooiste velg voor de E9. als je geen M-pakket neemt imo! Moeder was er weg van, en ik moet zeggen dat ik dit ook een gigantisch knappe auto vond!

Voorbeeld van de velgen onder een coupe:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
      schitterend gewoon!
      Ja hè! Als we die nu nog hadden zou ik hem overgekocht hebben denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Gisteren bij de BMW-dealer stond er een schitterende E93

- Monacoblauw
        - Sportzetels
        - Navigatie
        - Creambeige interieur met houtinleg
        - 19" velgen, styling 198

Ik had die velgen nog nooit gezien, maar dat geeft die auto echt een schitterende look! Mooiste velg voor de E9. als je geen M-pakket neemt imo! Moeder was er weg van, en ik moet zeggen dat ik dit ook een gigantisch knappe auto vond!

Voorbeeld van de velgen onder een coupe:

Jammer van die bouten, liever velgen in 1 deel dan.

Comment

• Normaal denk ik dat ook, maar hier kwam het echt over als zijnde ideaal! Het breekt zo een beetje vind ik,

Comment

• Morgenochtend om 08.00 word ik hier verwacht!

Ben eens benieuwd...ik vrees dat ik het vrij saai ga vinden wegens dwars gaan tegen belachelijk lage snelheden met RWD in sneeuw. But let's see!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

Bah, zoiets steek je toch niet onder een E9

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Morgenochtend om 08.00 word ik hier verwacht!

Ben eens benieuwd...ik vrees dat ik het vrij saai ga vinden wegens dwars gaan tegen belachelijk lage snelheden met RWD in sneeuw. But let's see!
                Zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Ok, een 'x' ipv een '.' had misschien beter geweest.
                  Maar ik bedoelde dus onder de huidige 3-reeks.

Comment

• Iemand een 745i nodig ?

Comment

• Comment

• Binnenkort bij de BMW-dealer als Premium selection "ongevalvrij"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Photoshopke?

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                          Binnenkort bij de BMW-dealer als Premium selection "ongevalvrij"
                          Idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                            Binnenkort bij de BMW-dealer als Premium selection "ongevalvrij"

in NL kwam ik van de week ook een zwaar beschadigde Duitse E92 tegen op een remorque dat werd getrokken door een Land Rover Defender van BMW Zwartepoorte.
                            Volgens mij lappen die mensen dat nog op ook en verkopen ze dat echt als Premium Selection.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Morgenochtend om 08.00 word ik hier verwacht!

Saai lijkt me echt veel gezegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

in NL kwam ik van de week ook een zwaar beschadigde Duitse E92 tegen op een remorque dat werd getrokken door een Land Rover Defender van BMW Zwartepoorte.
                                Volgens mij lappen die mensen dat nog op ook en verkopen ze dat echt als Premium Selection.
                                Mercedes doet het toch alleszins met hun Nearly New Cars ... mijn tante heeft op het punt gestaan een C270 cdi te kopen, na een VAB diagnose bleek het een slecht opgelapte accidenté te zijn
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                  Mercedes doet het toch alleszins met hun Nearly New Cars ... mijn tante heeft op het punt gestaan een C270 cdi te kopen, na een VAB diagnose bleek het een slecht opgelapte accidenté te zijn
                                  Nearly good repaired car .

Comment

• Vandaag eindelijk eens de nieuwe '7 gevoeld/geroken/gezeten..

WAT EEN AUTO

Echt véél knapper in 't echt dan op foto, heel mooi in proportie.. very nice

En dat interieur is subliem, wat een afwerking.

Ik kijk al uit naar de Alpina variant, met lavalina (toch? ) interieur en blauwe kleur...

Comment

• Inderdaad, ik heb gisteren ook de nieuwe 7 van dichtbij kunnen zien. In het straatbeeld af en toe al eens gezien, en de auto leek toen meer dan ok.

Irl is de buitenkant volledig in proportie en de nieren komen niet over als 'te groot' vind ik, toch zeker niet dat het storend wordt.
                                      Ik heb wel niet de kans gehad om erin te gaan zitten, dus over kwaliteit en afwerking kan ik niet oordelen.

Comment

• Ik vind de nieuwe 7 gewoon té groot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                          Ik vind de nieuwe 7 gewoon té groot
                                          't Blijft wel een 7 he.
                                          Een S-klasse of een A8 zijn ook groot hé.
                                          Da's altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven.

Comment

Working...
                                          X