Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Inderdaad, ik heb gisteren ook de nieuwe 7 van dichtbij kunnen zien. In het straatbeeld af en toe al eens gezien, en de auto leek toen meer dan ok.

Irl is de buitenkant volledig in proportie en de nieren komen niet over als 'te groot' vind ik, toch zeker niet dat het storend wordt.
    Ik heb wel niet de kans gehad om erin te gaan zitten, dus over kwaliteit en afwerking kan ik niet oordelen.
    Moet je zeker eens doen, kijken hoe dik die deuren niet zijn.

Tellerpartij is ook prachtig stukje design, en zelfs op de diesels heb je nu olietemp meter Dat hadden vroeger alleen de M-modellen.. kwestie dat BMW hun klachten aanpakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Tellerpartij is ook prachtig stukje design, en zelfs op de diesels heb je nu olietemp meter Dat hadden vroeger alleen de M-modellen.. kwestie dat BMW hun klachten aanpakt.
      Fan-tas-tisch!

Comment

't Blijft wel een 7 he.
        Een S-klasse of een A8 zijn ook groot hé.
        Da's altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven.
        Ja dat weet ik ook wel, maar in die klasse vind ik hem nog te groot, is volgens mij toch een pak langer en breder dan de vorige?

Comment

Fan-tas-tisch!
          hier, een foto

Comment

• Welke wagen zou normaal gezien winnen vanaf een rolling start (pakweg 50km/h)
            318is : 140pk 6000tpm en 175Nm 4500tpm
            320d e46 : 136 pk 4000tpm en 280Nm bij 1750 tpm.
            van 0-100 scheelt het niet veel maar ik vrees dat hij me er gaat uitrijden vanaf een rolling start? Wat denken jullie?
            Eens zien of jullie gelijk hebben ^^

Comment

• haha. wa een test. en kloppen de fabriekscijfers?
              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Die cijfers zouden toch moeten kloppen (de mijne zeker en Ik weet dat hij de 136pk versie heeft...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                  Welke wagen zou normaal gezien winnen vanaf een rolling start (pakweg 50km/h)
                  van 0-100 scheelt het niet veel maar ik vrees dat hij me er gaat uitrijden vanaf een rolling start? Wat denken jullie?
                  318is zou ik zeggen.. is die E36 van u ook niet een stukje lichter?

Comment

hier, een foto

Wow, zalig!
                    Prachtig gewoon, daar zou ik gerust hele dagen op kunnen kijken!

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                    Welke wagen zou normaal gezien winnen vanaf een rolling start (pakweg 50km/h)
                    Jij zal met je 318is voorblijven, maar het zal zeer weinig schelen en je zal rap moeten schakelen. (wel in de goede versnelling en op het juiste toerental beginnen hé)

Comment

318is zou ik zeggen.. is die E36 van u ook niet een stukje lichter?
                      in perfecte omstandigheden wel, maar die zijn er ni altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        in perfecte omstandigheden wel, maar die zijn er ni altijd
                        Wat versta jij onder perfecte omstandigheden, bobo?

Comment

• de mijne weegt : 1190 kg
                          De zijne weeg ( het is een touring) : 1485 kg
                          scheelt dus wel aardig wat...
                          aangezien mijn koppel start aan 4500tpm is het wel belangrijk dat ik minsten aan dat toerental kan starten om te beginnen neem ik aan? (domme vraag wss ma bon :p )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                            de mijne weegt : 1190 kg
                            De zijne weeg ( het is een touring) : 1485 kg
                            scheelt dus wel aardig wat...
                            aangezien mijn koppel start aan 4500tpm is het wel belangrijk dat ik minsten aan dat toerental kan starten om te beginnen neem ik aan? (domme vraag wss ma bon :p )
                            Niet noodzakelijk aan dat toerental, maar alleszins niet onder de 3500 starten.
                            bv rolling start vanaf 50 -> 2de versnelling.

Comment

• allright, das al iets om naar uit te zien na de examens

Comment

hier, een foto

Dat is mooi... olietemperatuur en geen koelvloeistoftemperatuur.

Eigenlijk zoals het hoort...

Comment

• Comment

hier, een foto

Heerlijk! Van die nieuwe 7?

Comment

Vandaag eindelijk eens de nieuwe '7 gevoeld/geroken/gezeten..

WAT EEN AUTO

Echt véél knapper in 't echt dan op foto, heel mooi in proportie.. very nice

En dat interieur is subliem, wat een afwerking.

Ik kijk al uit naar de Alpina variant, met lavalina (toch? ) interieur en blauwe kleur...
                                      Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Moet je zeker eens doen, kijken hoe dik die deuren niet zijn.

Comment

• Wat is dat rood bolletje bij 100? CC dat daar op staat ingesteld?

Zuivere foto trouwens voor die snelheid. Zo'n goeie ophanging? Of super goeie fotograaf Mss combo van de 2...

Comment

• Echt terug een oldschool dash.

Ik denk dat dat de CC is die aanstaat ja. (en terug dat groene tellertje als symbool voor de CC zoals in o.a. de E46 en E39 )

En ik denk dat die foto met flits is genomen, dat bevriest het beeld dus heb je minder kans op wazige foto's.

Comment

Working...
                                          X