Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    Wat is dat rood bolletje bij 100? CC dat daar op staat ingesteld?

Zuivere foto trouwens voor die snelheid. Zo'n goeie ophanging? Of super goeie fotograaf Mss combo van de 2...
    Inderdaad, Active Cruise Control staat ingesteld op 100km/u. Diezelfde foto met dat bolletje bij 250km/u had nog een tikkeltje stoerder geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Inderdaad, Active Cruise Control staat ingesteld op 100km/u. Diezelfde foto met dat bolletje bij 250km/u had nog een tikkeltje stoerder geweest.
      En die snelheidsmeter op z'n rijbereik

Comment

Comment

• Zo'n 750i vliegt toch lekker hoor...

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• dat gaat goed vooruit ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              dat gaat goed vooruit ja
              Idd, vooral boven de 100.

Comment

• De nieuwe Z4 zal enkel door geselecteerde klanten mogen bekeken worden in Brussel...

HOE BEKAKT KAN HET WORDEN ?

Mijn fanatisme voor het merk is aan het afnemen

Comment

• nog altijd zo verbitterd cee-es-el?

Comment

nog altijd zo verbitterd cee-es-el?
                    Wat vindt jij daar zelf van ?

Dingen die stinken naar onderscheid tussen arm en rijk,
                    daar kan ik mij in opjagen ja

Selectie of discriminatie, het is maar hoe je het bekijkt...

Iets waar jij ook nog mee te maken zal hebben, wees gerust

Ik vind het zielig dat een merk zulke dingen doet, dat is geen marketing meer voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                      Wat vindt jij daar zelf van ?

Dingen die stinken naar onderscheid tussen arm en rijk,
                      daar kan ik mij in opjagen ja

Selectie of discriminatie, het is maar hoe je het bekijkt...

Iets waar jij ook nog mee te maken zal hebben, wees gerust

Ik vind het zielig dat een merk zulke dingen doet, dat is geen marketing meer voor mij
                      Brussel = autosalon neem ik aan?

Wel ja ik heb onlangs ook zo'n kaart gehad van Mini dat ik alleen met die 'speciale kaart' toegang heb tot de stand waar de nieuwe Cab staat..

In de praktijk wordt dat nauwelijks nageleefd hoor

Da's meer zo chique doen om chique te doen, en ja 't is dikke zever idd.

Comment

• Wow, helemaal over de top...

Comment

De nieuwe Z4 zal enkel door geselecteerde klanten mogen bekeken worden in Brussel...

HOE BEKAKT KAN HET WORDEN ?

Mijn fanatisme voor het merk is aan het afnemen
                          't Is helemaal niet zo dat je geselecteerd wordt hé, laat staan op arm of rijk. Gewoon zo'n kaartje gaan vragen bij de dealer en 't is opgelost.

Comment

• Of toevallig je verkoper tegen het lijf lopen op het salon en vragen of je die auto eens mag zien.

Comment

't Is helemaal niet zo dat je geselecteerd wordt hé, laat staan op arm of rijk. Gewoon zo'n kaartje gaan vragen bij de dealer en 't is opgelost.
                              Zet gewoon die auto op een platform en maak daar zo geen heisa rond...

Door het feit dat je een kaartje moet hebben van BMW zelf, doe je aan selectie eh Tom

Comment

't is dat..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Of toevallig je verkoper tegen het lijf lopen op het salon en vragen of je die auto eens mag zien.
                                  Ah, dus je gaat er al van uit dat je zelf een nieuwe BMW hebt gekocht

Comment

• Ik denk dat het gewoon een poging is van BMW om de auto wat exclusiever imago mee te geven, maar blijkbaar schiet dat in 't verkeerde keelgat bij sommigen..

Comment

• De dealers kijken waarschijnlijk naar wie mogelijk zou kunnen geïnteresseerd zijn in zo'n Z4, ze zullen waarschijnlijk ook geen kaartje sturen naar iemand die nog maar een maand met een geleasde 116d rondrijdt hè.

Comment

Ik denk dat het gewoon een poging is van BMW om de auto wat exclusiever imago mee te geven, maar blijkbaar schiet dat in 't verkeerde keelgat bij sommigen..
                                        een Z4 exclusief, tsjah

Comment

Zet gewoon die auto op een platform en maak daar zo geen heisa rond...

Door het feit dat je een kaartje moet hebben van BMW zelf, doe je aan selectie eh Tom
                                          Jep, ergens heb je wel gelijk.

Comment

Working...
                                          X