Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDaar verwijzen ze je dan door naar het autosalon, waar het preproductiemodel staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWat kun jij zagen, je lijkt op die ene persoon die hier is weggegaan ==>> '' CSL ''.
Alé ik heb dat toch gehoord van Ixzit050.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWat kun jij zagen, je lijkt op die ene persoon die hier is weggegaan ==>> '' CSL ''.
Comment
-
Vanmiddag bij BMW Frank rondgelopen. Iemand enig idee hoeveel korting ze daar nog geven op de aangegeven prijzen? Ik heb er niet echt naar gevraagd, want er stond toch niet direct iets dat 100 % mijn zin was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenAls ik op zo'n avant-première van een BMW was, vroeg ik mij af, wat het nog allemaal met de auto te maken had...
Zit mijn kostuum goed, ligt mijn haar nog goed, heb je mij gezien ...
Ik zeg gewoon mijn gedacht Maxime
Enfin ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenVanmiddag bij BMW Frank rondgelopen. Iemand enig idee hoeveel korting ze daar nog geven op de aangegeven prijzen? Ik heb er niet echt naar gevraagd, want er stond toch niet direct iets dat 100 % mijn zin was.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenAls ik op zo'n avant-première van een BMW was, vroeg ik mij af, wat het nog allemaal met de auto te maken had...
Zit mijn kostuum goed, ligt mijn haar nog goed, heb je mij gezien ...
Ik zeg gewoon mijn gedacht Maxime
Maar tenslotte draait zo'n avant-première niet enkel en alleen om de auto hé. Je ontmoet er altijd wel mensen die je kent, die mensen kennen dan weer andere mensen etc etc. En in kringen van ondernemers en zelfstandigen, wat toch een groot deel van het publiek is bij BMW, Mercedes, Audi,... is zo'n receptie altijd heel interessant voor het leggen van contacten. Het begint in een losse sfeer in het kader van die lancering en het kan eindigen in een professionele relatie.
Het is een manier van aanpakken, maar ze werkt zeker en vast!
Maar dat sluit niet uit dat ik de reacties van sommigen begrijp. Als autoliefhebber zou ik er ook soms graag bij zijn, op exclusieve avant-premières. Jammer genoeg lukt dat niet altijd. En voor bepaalde mensen komt zo'n event dan over als "dikkenekerigheid".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenzeker? er staan nochtans een paar knappe E87's vind ik
Er stonden wel twee knappe E92's (320d en 330xd, beiden met M-pack), maar een volgende wagen zou uit praktische overwegingen toch achterdeuren moeten hebben.
Een E87, E90 of E91 met Dynamic Line of M-pack (sportzetels, 17" of 18"), hifi en in het zwart, zou me wel wat zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenSaai lijkt me echt veel gezegd
Maar.........wat gaat dat traag met RWD in de sneeuw, ik erger me d'r aan.
Driften, zelfs over zo'n parcours met ijswanden links en rechts, is easy peasy, I mean, dat gaat zo überlangzaam, je moet al een halve idioot zijn om iets verkeerd te doen.
Als je'm toch eens in de sneeuw parkeert, kunnen ze je gegarandeerd slepen, d'r uit geraak je toch niet. Schade heb je ook niet (wat uiteraard positief is, maar de spanning is toch heel wat minder), want je rijdt...goh....3 km/h ofzo.
Ik heb me zelfs meerdere malen vastgereden op gewoon ijs. Niks obstakels, niks "vast", gewoon te glad en geen tractie.
Anyway, ik heb me geamuseerd, maar na een uurtje had ik toch al wel iets van "dit mag echt wel een streep sneller gaan". Het punt is dat je met AWD een lekkere dot gas kan geven om je kar recht te trekken. Met RWD moet je lossen
En overstuur met AWD is geen probleem in de sneeuw, da's vandaag weer meermaals bewezen. De X5'en en X6'en gingen heerlijk dwars, zelfs een passat V6 4motion lekkere rondjes zien trekken.
Nee, de fun van RWD + sneeuw gaat volledig aan me voorbij IMO. Uiteraard was dit een extreem geval (max temp -5°C en hyperglad gereden ijs/sneeuw), maar het verschil met een "simpel" ding als de compi is opmerkelijk. Die dan nog op kale zomerbanden stond.
Comment
-
Ik schaar me achter Maxime.
Het is toch logisch dat een klant die al meermaals €50.000 heeft neergeteld voor een BMW, of toch duidelijk de intentie toont dat te gaan doen, wat meer krijgt van die constructeur?
Ik zou me als klant verongelijkt voelen als er geen enkel onderscheid wordt gemaakt tussen klant en passant. Hoe miniem de geste ook naar de klant toe, het is er één. Het grote publiek moet dan maar even wachten, da's voor niemand het einde van de wereld en de klant is gelukkig(er).
Da's niet meer dan gezond boerenverstand als constructeur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDeed een beetje pijn deze ochtend, maar het was alleszins de moeite!
Maar.........wat gaat dat traag met RWD in de sneeuw, ik erger me d'r aan.
Driften, zelfs over zo'n parcours met ijswanden links en rechts, is easy peasy, I mean, dat gaat zo überlangzaam, je moet al een halve idioot zijn om iets verkeerd te doen.
Als je'm toch eens in de sneeuw parkeert, kunnen ze je gegarandeerd slepen, d'r uit geraak je toch niet. Schade heb je ook niet (wat uiteraard positief is, maar de spanning is toch heel wat minder), want je rijdt...goh....3 km/h ofzo.
Ik heb me zelfs meerdere malen vastgereden op gewoon ijs. Niks obstakels, niks "vast", gewoon te glad en geen tractie.
Anyway, ik heb me geamuseerd, maar na een uurtje had ik toch al wel iets van "dit mag echt wel een streep sneller gaan". Het punt is dat je met AWD een lekkere dot gas kan geven om je kar recht te trekken. Met RWD moet je lossen
En overstuur met AWD is geen probleem in de sneeuw, da's vandaag weer meermaals bewezen. De X5'en en X6'en gingen heerlijk dwars, zelfs een passat V6 4motion lekkere rondjes zien trekken.
Nee, de fun van RWD + sneeuw gaat volledig aan me voorbij IMO. Uiteraard was dit een extreem geval (max temp -5°C en hyperglad gereden ijs/sneeuw), maar het verschil met een "simpel" ding als de compi is opmerkelijk. Die dan nog op kale zomerbanden stond.
Je hebt overschot van gelijk dat een RWD in de sneeuw niet zo bijster plezant is, je geraakt gewoon nergens, ik heb me der ook aan geërgerd de voorbije weken. Een nat wegdek biedt een ideale situatie voor fun met een RWD, ijs is teveel van het goede...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenKan ik volledig inkomen, ik ontbeer echter de kwaliteiten van de fun in AWD naar boven te halen dus ik kan er niet over meespreken.
Daarbij komt dat ik hier dus enkel over sneeuw spreek.
Ik kan goed geloven dat een AWD jou op het droge (en zelfs natte) geen fun kan brengen, maar in de sneeuw? Dat durf ik toch sterk te betwijfelen.
Je hebt overschot van gelijk dat een RWD in de sneeuw niet zo bijster plezant is, je geraakt gewoon nergens, ik heb me der ook aan geërgerd de voorbije weken. Een nat wegdek biedt een ideale situatie voor fun met een RWD, ijs is teveel van het goede...
Indd, deze gladheid is too much. The damn thing just won't move.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJij hebt een RWD om dagelijks te bollen, en een quattro om te spelen.
Een normale mens zou dat omgekeerd doen.
Die 535d is een beestig goeie kar, niet voor niets ondertussen al 25K gereden.
Maar RWD suckt gewoon in sneeuw, simple as that. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik mij veel meer kon amuseren..
Daarentegen was het mss geen slechte leerschool voor het geval ik ooit eens gek ga doen met een RWD in het droge/natte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDa's eerder een kwestie van ignorance hé, je hebt er welgeteld 3 seconden mee gereden
Daarbij komt dat ik hier dus enkel over sneeuw spreek.
Ik kan goed geloven dat een AWD jou op het droge (en zelfs natte) geen fun kan brengen, maar in de sneeuw? Dat durf ik toch sterk te betwijfelen.
Wat me wel stoort aan die Compi is dat 'ie zo mak is, voor in lage toeren, dat maakte het voor mij moeilijk om hem zijwaarts te krijgen, tegen dat 'ie goed en wel in toeren zat had je geen plaats meer... => tunen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenvoor het geval ik ooit eens gek ga doen met een RWD in het droge/natte.
Daar wil ik bijzijn!
Ik zal met de Espace komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls je het zo stelt, klinkt dat dom.
Die 535d is een beestig goeie kar, niet voor niets ondertussen al 25K gereden.
Maar RWD suckt gewoon in sneeuw, simple as that. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik mij veel meer kon amuseren..
Comment
Comment