Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
1 keer in de Vogezen bij een bijna-dood ervaring had ik bijna de indruk dat je linker wenkbrauw een zijwaartse sprong van 0,5 mm maakte, maar dat zal door externe factoren zijn vermoed ik.
Die bewuste jump
eerlijk, toen neep ik em érg hard .... een group B in de jaren 80 deed niet beter, maar die hadden wel een roadbook en geen tegenliggers
Fak man ik heb allerminst de intentie om dieper op jou genitaliën in te gaan, maar jij moet verdikke stalen ballen hebben, niet normaal
Je kan doen wat je wil, Avantus blijft daar überstoïcijns met zo'n quattro grin zitten
1 keer in de Vogezen bij een bijna-dood ervaring had ik bijna de indruk dat je linker wenkbrauw een zijwaartse sprong van 0,5 mm maakte, maar dat zal door externe factoren zijn vermoed ik.
Geschift! Mr Cool himself!
Jij was er niet bij toen we hem tegemoet reden nadat 'ie net uit een wrak en afgrond was geklommen in de Vogezen, bloedend, maar kalmer dan ik tijdens een massage onder valium, vermoed ik...
Fak man ik heb allerminst de intentie om dieper op jou genitaliën in te gaan, maar jij moet verdikke stalen ballen hebben, niet normaal
Je kan doen wat je wil, Avantus blijft daar überstoïcijns met zo'n quattro grin zitten
1 keer in de Vogezen bij een bijna-dood ervaring had ik bijna de indruk dat je linker wenkbrauw een zijwaartse sprong van 0,5 mm maakte, maar dat zal door externe factoren zijn vermoed ik.
Geschift! Mr Cool himself!
Zowat het tegenovergesteld van mezelf, ik ben denk ik 's werelds slechtste passagier.
Jij was er niet bij toen we hem tegemoet reden nadat 'ie net uit een wrak en afgrond was geklommen in de Vogezen, bloedend, maar kalmer dan ik tijdens een massage onder valium, vermoed ik...
Die bewuste jump
eerlijk, toen neep ik em érg hard .... een group B in de jaren 80 deed niet beter, maar die hadden wel een roadbook en geen tegenliggers
Die groep motards ging er ook over, zelfs letterlijk, over de lijn. Enfin....misschien nog gelukkig dat het geen vierwielers waren
Hilarisch is dat hé, en z'n nervositeit toont ie altijd eerst aarzelend..zo van "Zeg euh Corre, is dat normaal dat die kar zo'n beetje wiebelt vanaf 280" ofzo
Hilarisch is dat hé, en z'n nervositeit toont ie altijd eerst aarzelend..zo van "Zeg euh Corre, is dat normaal dat die kar zo'n beetje wiebelt vanaf 280" ofzo
Honestly, de dag dat ik een +300km/h kanon heb knevel ik u aan de rolkooi en trek ik naar Duitsland
Die jump in de RS2 vond ik op zich best meevallen eigenlijk, die kar vangt dat vrij relax op..
En 300km/h met de 6 heb ik op zich ook geen probleem mee, ik zit alleen altijd te lonken naar auto's op de rechter rijstrook die een voorligger naderen, ik heb de vreemde neiging te denken dat ik als passagier dingen zie die de chauffeur niet heeft gezien
Die jump in de RS2 vond ik op zich best meevallen eigenlijk, die kar vangt dat vrij relax op..
En 300km/h met de 6 heb ik op zich ook geen probleem mee, ik zit alleen altijd te lonken naar auto's op de rechter rijstrook die een voorligger naderen, ik heb de vreemde neiging te denken dat ik als passagier dingen zie die de chauffeur niet heeft gezien
Was 1 v/d eerste tripjes naar de Ring, lag echt puur aan die pagids - beten noppes nada in het begin
Ik zat toen nog in de technische fase van het aanleren wat voor remblokken er zijn ( en eerlijkheidshalve, hoe dat er uitziet enzo )
Ik ben nu al zover dat ik zelfs kan uitleggen wat een diff doet. Zelfs een sper is mij niet vreemd!
Over vooruitgang gesproken!
Vanmiddag bij BMW Frank rondgelopen. Iemand enig idee hoeveel korting ze daar nog geven op de aangegeven prijzen? Ik heb er niet echt naar gevraagd, want er stond toch niet direct iets dat 100 % mijn zin was.
Deed een beetje pijn deze ochtend, maar het was alleszins de moeite!
Maar.........wat gaat dat traag met RWD in de sneeuw, ik erger me d'r aan.
Driften, zelfs over zo'n parcours met ijswanden links en rechts, is easy peasy, I mean, dat gaat zo überlangzaam, je moet al een halve idioot zijn om iets verkeerd te doen.
Als je'm toch eens in de sneeuw parkeert, kunnen ze je gegarandeerd slepen, d'r uit geraak je toch niet. Schade heb je ook niet (wat uiteraard positief is, maar de spanning is toch heel wat minder), want je rijdt...goh....3 km/h ofzo.
Ik heb me zelfs meerdere malen vastgereden op gewoon ijs. Niks obstakels, niks "vast", gewoon te glad en geen tractie.
Anyway, ik heb me geamuseerd, maar na een uurtje had ik toch al wel iets van "dit mag echt wel een streep sneller gaan". Het punt is dat je met AWD een lekkere dot gas kan geven om je kar recht te trekken. Met RWD moet je lossen
En overstuur met AWD is geen probleem in de sneeuw, da's vandaag weer meermaals bewezen. De X5'en en X6'en gingen heerlijk dwars, zelfs een passat V6 4motion lekkere rondjes zien trekken.
Nee, de fun van RWD + sneeuw gaat volledig aan me voorbij IMO. Uiteraard was dit een extreem geval (max temp -5°C en hyperglad gereden ijs/sneeuw), maar het verschil met een "simpel" ding als de compi is opmerkelijk. Die dan nog op kale zomerbanden stond.
Verdere conversatie zie vorige pagina, maar bespaar het je
Comment