Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niet 'denkt'. Als twee auto's op griplimieten een parcours'tje afleggen, en de tweede auto loopt steeds nogal hard in op de eerste, en moet steeds remmen en inhouden of hij knalt op de eerste, gaat hij dan sneller of niet?
Sorry maar mijn kar ging letterlijk anderhalf keer zo snel door een bocht, en volgens mij ben ik even snel naar 50 per uur ofzo.
Daarbij kwam nog dat ik een pak sneller kon remmen, desondanks hij z'n ABS kon uitschakelen (=voordelig in sneeuw), en ik niet.
Tot op heden heb ik geen paranormale begaafheden en kan ik me ook niet naar Kallo teleporteren, ik ging dus af op bovenstaande woorden. Dus ik dat "denk" wel degelijk op z'n plaats is.
Nu moet ik me al voor m'n werkwoorden verantwoorden..
Tot op heden heb ik geen paranormale begaafheden en kan ik me ook niet naar Kallo teleporteren, ik ging dus af op bovenstaande woorden. Dus ik dat "denk" wel degelijk op z'n plaats is.
Dat 'volgens mij' slaat volgens mij op het 0-50 gedeelte, niet op het feit dat ik sneller was door de bocht.
gohja, en dat hangt dan erg hard af van de banden blijkbaar. Matteo z'n kar heeft effectief nergens las om te vertrekken, terwijl ik er op brustem een paar gezien heb die last hadden van wat jij beschrijft. Dat zoiets hatelijk is (zeker als voormalig AWD rijder), is logisch. Ikzelf zou er me ook in ergeren, omdat je grip in 'alle' omstandigheden als iets evident gaat beschouwen. Zo hard zelfs dat je rijstijl er serieus op ingesteld geraakt.
Met alle respect hoor, maar Matteo z'n kar staat niet garant voor de rest van het auto-aanbod op de RWD markt.
Maar bon: blijkbaar suckt RWD dus niet in de sneeuw - weer wat bijgeleerd!
Een RWD BMW in de sneeuw (ik bedoel dan een redelijk dik pak sneeuw) marcheert geen zak. Ik ben vorige week met mijn sleur gaan spelen in de sneeuw. Met tractiecontrole aan kwam ik vanuit stilstand niet van m'n plaats, tractiecontrole af dan ging het net. Ik mocht vol op 't gas gaan, alle drifts bleven in slow motion. En het was echt ploeteren. Ik rijd nu toch ongeveer een 18 jaar met de auto, altijd voorwielaangedreven auto's gehad voor de BMW. En die gingen veel beter van hun plaats in dikke sneeuw.
Enfin, da's mijn ervaring.
Met alle respect hoor, maar Matteo z'n kar staat niet garant voor de rest van het auto-aanbod op de RWD markt.
Maar bon: blijkbaar suckt RWD dus niet in de sneeuw - weer wat bijgeleerd!
Lijkt wel een soort Omerta, jongens toch
absoluut, maar dat is het punt toch niet?
ik wou enkel maar aantonen dat je dat probleem van acceleratievermogen uit stilstand, én op alle andere gebied, sterk kan verbeteren door een goede selectie van band.
Het is maar een menigs-/ervaringsverschilletje, niets meer.
Ik ben op m'n tenen getrapt als een Paki onder een factuur van 150K probeert te komen Matteo, niet omwille van een discussie op een interforum over de aandrijving op auto's.
Ik vind gewoon dat jij bepaalde feiten niet onder ogen ziet, of wil zien. En jij vindt van wel, dus zijn we klaar met discussiëren.
ik wou enkel maar aantonen dat je dat probleem van acceleratievermogen uit stilstand, én op alle andere gebied, sterk kan verbeteren door een goede selectie van band.
Dus heb ik een slechte band gekozen? En m'n vaste BMW-stealer legt ook slechte winterbanden op de 3 335i's en M6'en etc die zaterdag aanwezig waren?
Of hadden de AWD's zaterdag toevallig allemaal betere banden steken dan de RWD's die aanwezig waren?
Dat je tractie kan verbeteren mits een betere band lijkt me nogal wiedes hé, het is het enige contact met de ondergrond die je hebt.
Dus heb ik een slechte band gekozen? En m'n vaste BMW-stealer legt ook slechte winterbanden op de 3 335i's en M6'en etc die zaterdag aanwezig waren?
Of hadden de AWD's zaterdag toevallig allemaal betere banden steken dan de RWD's die aanwezig waren?
Dat je tractie kan verbeteren mits een betere band lijkt me nogal wiedes hé, het is het enige contact met de ondergrond die je hebt.
Voor in sneeuw te spelen heb jij sowieso veeeel te brede banden, ja. Maar dat terzijde. En neeeee, het zou niet ineens opgelost zijn met smallere banden, i know
maar ik denk dat Matteo echt wel akkoord gaat met de stelling dat AWD superieur is aan RWD in de sneeuw (met zelfde type banden en bla bla bla). Dat wil echter nog niet zeggen dat RWD per definitie 'suckt' in de sneeuw, in die zin dat je er geen fun mee kan hebben.
Voor in sneeuw te spelen heb jij sowieso veeeel te brede banden, ja. Maar dat terzijde. En neeeee, het zou niet ineens opgelost zijn met smallere banden, i know
Dus? Waar heb je het dan eigenlijk over?
maar ik denk dat Matteo echt wel akkoord gaat met de stelling dat AWD superieur is aan RWD in de sneeuw (met zelfde type banden en bla bla bla).
Ik lees toch iets anders, dus ik wacht zijn reactie wel even af.
Comment