euhm... 5 seconden geduld
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenDie 320i's, zijn 4 cilinders?. Ik hoop dat je zat of stoned bent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Spoel je mond, wil je?
Wat is dat toch met die Is mannen?! Telkens komen ze weer af met hun getalletje 4
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNog zo'n 318is boner.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenDie 320i's, zijn 4 cilinders?
4
Mooiste touring cars van hun tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenGeen lompe vraag
4
Mooiste touring cars van hun tijd
janet
you just spoiled my momentOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenals ik gelijk heb trakteren jullie me allebei (gio en rrd) op de icekarting?Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenjanet
you just spoiled my moment
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Spoel je mond, wil je?
Wat is dat toch met die Is mannen?! Telkens komen ze weer af met hun getalletje 4
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWTF. Ik hoop dat je zat of stoned bent.
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenTja...nog jong zeker. Moeten nog wat ontdekken in't leven wat goed is.
wat denk je dat dit is? idd 4 cilinders
welke motor? S42
welke wagen? E36
pk etc? 300pk rond de 8000 toeren
hubraum? 2liter
in your face!Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenjanet
you just spoiled my moment
Ik ben tenminste een kenner
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEY
Ik ben tenminste een kenner
wel props voor de kennis, ferm!Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
ma da zijn dus wel degelijk 4 cilinderkarren?
De meeste wel ja
Comment
Comment