Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Wist je het nu zelf, of niet?

De meeste wel ja
    ik wist dat er 4cils gebruikt werden, ma kzou ze niet kunnen herkennen op foto.

ma dus, S42 > M42 >>>> M20 big time
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
      ik wist dat er 4cils gebruikt werden, ma kzou ze niet kunnen herkennen op foto.

ma dus, S42 > M42 >>>> M20 big time
      De volgende keer wacht ik niet meer op u!

Morgen dat filmpje eens uploaden waarin je een dragrace houd met een andere 4pitter en mijn kar de filmkar is. Waarin je duidelijk hoort dat ik gas moet lossen om toch maar niet te hard in te lopen

Comment

• niet moeilijk met anderhalf keer zoveel cilinderinhoud!
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Blijft subliem

Waar heb je die gevonden??? Weet je wel hoe lang ik gezocht heb naar meer foto's van die Bigazzi BMW's!!

Comment

• Interessant...

335d vs. 335iA (Duitse test)

Dragrace getunede 335d vs. stock 335iA

Stock 335i vs Tuned 335d drag race on a cold windy sunday afternoon in January.335i = 14.1@100mph 335d 13.6@104mph. Best of the day was 335i = 14.1@100 335d...

(zelfde 335d tegen getunede 320d http://www.youtube.com/watch?v=8_GYT...eature=related )
            Last edited by ; 24/01/2009, 03:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
              Waar heb je die gevonden??? Weet je wel hoe lang ik gezocht heb naar meer foto's van die Bigazzi BMW's!!
              't Staat op de foto zelf
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Interessant...

335d vs. 335iA (Duitse test)

Interessante test idd!

Comment

• Iemand een idee wat de Belgische tweedehandswaarde is voor een:

E39 525TDS touring
                  +- 1998 denk ik
                  190.000km

Opties en kenmerken (uit het hoofd, dus kan dat ik er vergeet, maar dit zijn alvast de belangrijkste):
                  -Donkergroen metallic
                  -Beige leder + houtinleg
                  -Radio - cassette
                  -Automatische airco
                  -4 elektrische ruiten (weet niet of het standaard of niet was, dus ik post het maar)
                  -de 15" wieldeksels met nieuwe PremiumcontactII's op (205/65 R15)

Altijd stipt op onderhoud geweest, onderhoudsboekje volledig ingevuld. Carrosserie heeft wel nogal wat deuken, krassen, roestplekjes, schaven op de bumpers, etc. En is dus zeker niet in topconditie.
                  Interieur ziet er proper uit voor de km-stand.
                  Auto rijdt en stuurt goed, automaat schakelt vlot en schokloos, motor trekt goed, rookt niet.

Iemand een gedacht?

Comment

• 5-6k ?

Comment

• Vraagje!?

Hoe valt het rijden met een (standaard onderstel) 7 Serie(E38 ) op circuits?
                      Last edited by ; 25/01/2009, 22:35.

Comment

• Das er natuurlijk volledig op afgesteld!

Hangt er van af wat ge verwacht é, maar ne 7 op circuit, als ge het interieur er uit smijt spaarde u wel al serieus wat kilo's

Comment

• Vraagje: hoe zit het met de kortingen bij de dealer op 1-reeksen? In een ander topic las ik al dat die op ongeveer 7 % blijven steken, maar ook dat Alsemi in 2007 toch 10 % had kunnen loskrijgen op de wagen zelf, en 7 % op de opties.
                          9 % op een volledige wagen, zou dat lukken?
                          En op een stockwagen? Nog wat meer?
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Wat is de richtprijs ong. van een E46 330d Touring?

Manueel, leder interieur, M-packet, bj 2000, 125.000km, auto. airo, parkeersensoren, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Vraagje!?

Hoe valt het rijden met een (standaard onderstel) 7 Serie(E38 ) op circuits?

Zoals een boot op het water Ik heb met de mijne nog niet op circuit gereden maar ge moogt er gerust van zijn, hij moet nog maar een bocht ruiken en hij gaat al hangen

Comment

• Een E36 Compact; 316, hoe groot is de cilinderinhoud hiervan?

Comment

• 1800cc dacht ik
                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                    1800cc dacht ik
                                    Dat is wat ik ook denk, maar een kennis van me, die er net eentje heeft gekocht blijft bij hoog en laag beweren dat het een 1600cc is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                      Een E36 Compact; 316, hoe groot is de cilinderinhoud hiervan?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                      1800cc dacht ik
                                      Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                      Dat is wat ik ook denk, maar een kennis van me, die er net eentje heeft gekocht blijft bij hoog en laag beweren dat het een 1600cc is.
                                      Blijkbaar toch 1600cc http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=149636373

Comment

• Je hebt ook nog een 1.9 l gehad in de 316i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                          Wat is de richtprijs ong. van een E46 330d Touring?

Manueel, leder interieur, M-packet, bj 2000, 125.000km, auto. airo, parkeersensoren, ...

Wie hier heeft die kar onder mijn neus vandaan gekocht??!!!

7700€, was een koopje, en op 2 dagen verkocht

Comment

Working...
                                          X