Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
    die 325i gaat tegenover de 320i toch wel een pak meer verbruiken hoor. niet alleen is de motor op zich zuiniger, de 4-cilinder heeft ook het ED-pakket

dan heb je nog de jaarlijkse rijtaks van een 3 liter tegenover een 2 liter.

de 2 liter op zich is, naar ik gelezen heb, ook een hele leuke motor met dito geluid

als je toch voor een sixpack wilt gaan, zou ik direct de 330i nemen... 3-liter kracht voor 3 liter kosten. maar zoals je zegt: het budget stopt ergens...
    k'zal het hem dan is zegge...
    Thanks allemaal vr de information

Comment

• Weet iemand wat dit packet is??

Comment

• Zijn dat geen spiegels van AC Schnitzer? De rest van de bodykit weet ik niet, kan misschien ook van Schnitzer zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
          Zijn dat geen spiegels van AC Schnitzer? De rest van de bodykit weet ik niet, kan misschien ook van Schnitzer zijn?
          Kvind het vet Buiten die spiegels dan...

Comment

• De "kit" is een accessoire van BMW zelf , aerodynamic pakket ofzo? De voorbumper is cool, de achterbumper daarentegen iets overdreven (te veel sleuven e.d.)

Comment

• Is er een uiterlijk verschil tussen E36 3.0 en 3.2 ? Buiten de velgen en pinkers.

Comment

• Comment

• Vraagje voor de dieselrijders met roetfilter:
                  vinden jullie het ook zo irritant dat het vermogen beperkt wordt indien de roetfilter zich moet regenereren? Ik heb dit tegenwoordig vrij vaak, zo om de 2 dagen. Ook al doe ik een lang ritje en blaas ik eens goed door kan het zijn dat de volgende rit weer met beperkt vermogen is. Normaal doet hij dit om de 1OOO km maar bij mij is dit veel frequenter. Heeft nog iemand hier ervaring mee of is er iets anders aan de hand, bv. haperende LMM, ...?

De symptomen bij beperkt vermogen zijn dat de turbo pas vanaf 2500 rpm begint te werken en stationair gaat hij niet boven 2500 rpm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                    Vraagje voor de dieselrijders met roetfilter:
                    vinden jullie het ook zo irritant dat het vermogen beperkt wordt indien de roetfilter zich moet regenereren? Ik heb dit tegenwoordig vrij vaak, zo om de 2 dagen. Ook al doe ik een lang ritje en blaas ik eens goed door kan het zijn dat de volgende rit weer met beperkt vermogen is. Normaal doet hij dit om de 1OOO km maar bij mij is dit veel frequenter. Heeft nog iemand hier ervaring mee of is er iets anders aan de hand, bv. haperende LMM, ...?

De symptomen bij beperkt vermogen zijn dat de turbo pas vanaf 2500 rpm begint te werken en stationair gaat hij niet boven 2500 rpm.
                    Ik heb al 15.000 km's en heb daar nog nooit iets van gemerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten

FAK LEKKERHEID.

Comment

• Zooo understatement die M3 Touring
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                          Vraagje voor de dieselrijders met roetfilter:

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                          Ik heb al 15.000 km's en heb daar nog nooit iets van gemerkt.
                          Ik heb al zo goed als 50.000 km en ik heb er ook nog niet één keer iets van gemerkt.

Comment

• Lichtjes overpriced ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                              Mja, ik snap wat jij bedoelt. Wel heel weinig km voor een auto van bijna 17 jaar oud. Eigenaar was misschien iemand die de auto heel goed onderhouden heeft maar weinig smaak had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                Mja, ik snap wat jij bedoelt. Wel heel weinig km voor een auto van bijna 17 jaar oud. Eigenaar was misschien iemand die de auto heel goed onderhouden heeft maar weinig smaak had.
                                vreselijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                  Z'n vorige zal een e34 M5 geweest zijn, waar je dit kleurenschema ook bij kon terugvinden m.b.t. de grijze onderkanten dan.

Op zich niet veel werk om hem terug OEM te zetten, dus de schade is beperkt gebleven.
                                  De prijs is wel

Comment

• Prijs is fors en aanpassingen zijn wansmakelijk. Bah.
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• 328i touring!

Toch iets dat ge in ons land niet iedere dag ziet

Comment

• Ben op zoek naar een nederlands bedrijf die tweedehandse BMW interieur verkoopt , heeft iemand de site daarvan ??
                                        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Working...
                                        X