Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    ²²²²²²²

begint die van u ook soms te snokken aan constante snelheid? Al een paar keer gehad.. soms slaat die ook af als 'ie koud staat.
    Nope, nog nooit voor gehad.

De embreyage kan soms wel heel nukkig doen na wat manoevreren of aanschuiven in de file. Voor de rest niks bijzonder.

Comment

• Weet er iemand waar ik een zetelhoes van BMW kan vinden ?

Comment

• Iemand E92 328i kopen?

Edit: of een sedan...
        Last edited by Greg; 06/02/2009, 23:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
          De beslissing is genomen, na 2 Mercedessen, een ML 430 en een S 400 CDI heeft mijn vader nu eens een BMW aangeschaft. De nieuwe 730dA
          Het is deze geworden: http://www.extravaganzamotors.be/ind...63&BSGREF=2739
          Prachtige wagen Pablo... Feliciteer je pa maar met deze fantastische aankoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
            Volledig naar de kloten door die US spec...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
              Volledig naar de kloten door die US spec...
              Gast voert blijkbaar US karren in, want heeft ook US-spec Bentleys, Astons enz. staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                Weet er iemand of je in een E36 cabrio de achterzetels kan platgooien? Of een optie ofzo?
                Nope, niet mogelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shoemaker Bekijk Berichten
                  Dit is mischien wel belangrijk voor mensen die nieuwe velgen of iets anders zoeken voor hun BMW.
                  Onderdelen worden geveild van BMW garage Meerschman.

ga eens kijken op www.jorisco.be

groeten Luc
                  Ik heb meegeboden op enkele sets wielen, maar ze gingen me teveel geld. Zo'n set 19" voor de nieuwe X5 ging (alle kosten incl.) bijna 1.000 EUR, dan vind ik dat ik er niet genoeg aan over houd om ze snelsnel te verpatsen. Als ge veel tijd over hebt kunt ge er misschien wel iets van een 1.750 EUR voor vangen, maar 'k had geen zin om meer te bieden.

Op Jorisco zijn er precies niet zoveel koopjes te doen (tenzij brol), half migrant Antwerpen zit daarop te loensen om nen boterham te verdienen denk ik.

Comment

• BMW 330iA (geen idee welke motor, noch carrosserie variant)

vs.

A5 3.0 TDI handbak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ik heb meegeboden op enkele sets wielen, maar ze gingen me teveel geld. Zo'n set 19" voor de nieuwe X5 ging (alle kosten incl.) bijna 1.000 EUR, dan vind ik dat ik er niet genoeg aan over houd om ze snelsnel te verpatsen. Als ge veel tijd over hebt kunt ge er misschien wel iets van een 1.750 EUR voor vangen, maar 'k had geen zin om meer te bieden.

Op Jorisco zijn er precies niet zoveel koopjes te doen (tenzij brol), half migrant Antwerpen zit daarop te loensen om nen boterham te verdienen denk ik.
                      Ik dacht dat het mischien intressant was voor iemand die een nieuwe originele velg zocht en hier wel iets zou vinden.Als je voor dezelfde velgen bij een dealer zou gaan ga je uiteraard meer betalen.

Wat betreft half migrant Antwerpen ,die weten de weg dikwijls beter dan wij op gebied van autotoebehoren .

Comment

BMW 330iA (geen idee welke motor, noch carrosserie variant)

vs.

A5 3.0 TDI handbak

http://www.youtube.com/watch?v=drNFgLCa-H0
                        zou die TDI stock zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                          zou die TDI stock zijn
                          Ja, waarom niet?

Die 2 karren zijn zo goed als even snel.. ik dacht ook dat een A5 3.0 TDI ook wat meer dan 240 pk levert. (dichter bij de 250 geloof ik)

330i is ook een automaat en 't kan even goed de tragere cabrio zijn. En of het de 258 pk of 272 pk versie is zal ook wel wat uitmaken.

Comment

• Die A5 is zelfs sneller dan die Range Rover supercharged

Comment

• Zo'n Range is dan ook helemaal niet zo snel, zelfs de supercharged

Comment

Ja, waarom niet?

Die 2 karren zijn zo goed als even snel.. ik dacht ook dat een A5 3.0 TDI ook wat meer dan 240 pk levert. (dichter bij de 250 geloof ik)

330i is ook een automaat en 't kan even goed de tragere cabrio zijn. En of het de 258 pk of 272 pk versie is zal ook wel wat uitmaken.
                                't Is een Coupé (zie andere filmpjes) en dus zeker 272 pk.

Automaat zit er zeker voor iets tussen en zo'n A5 is gewoon ook een snelle auto met veel koppel.

Comment

• Idd, nu zie ik het ook.

't is ook verre van een ideale sprint (ongelijke start, 330i moet nog terugschakelen,..)

Geef ze allebei handbak en goede chauffeurs en 't is exact 't zelfde als je 't mij vraagt.

Comment

• Iemand die onderstaande velgen kan zwart maken?

Comment

• Maybe repost...but
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Sper

Comment

• Weekje gereden met een 318is

Geblokkeerd aan wegenwerken (asfalt was weggeschraapt), heb moeten keren en achterwaarts de hindernis nemen

Hond vond de auto ook leuk

en thuis

1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X