Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik was aan 140kmh op de E40 aan't rijden, op 't middenvak, en wilde terug een vakje naar rechts schuiven, zoals het goeie chauffeurs betaamt. Ik kijk in m'n rechterspiegel en begin te schuiven, wanneer ik plots in m'n linkerooghoek een beweging opmerk, gepaard met een schrapend geluid. In een reflex kijk ik in mijn achteruitkijkspiegel, en ik zie hoe meerdere auto's ontwijkend rijgedrag vertonen.
*telt ruitenwissers*
Hmmm .. nog steeds twee stuks.
Misschien de antenne?
*ziet antenne naast kofferklep staan*
Geen idee ...
Ik kom aan in Vilvoorde en kijk naar de wagen ... vijf minuten later viel mijn Frank (oplettende zielen bemerken de woordspeling): de raamomlijsting was verdwenen
Vorsprung durch Bauqualität
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Een maat van me wil een E36 uit DL halen en we zitten met een aantal vragen.
Onder de wagen zit een verlaging; hoe gaan we daar hiermee probleemloos door de keuring komen? Stel nu dat het montage-attest niet meer aanwezig is (kans is groot), hoe bekijken ze zoiets dan op de keuring, is dat te regelen?
En voor de mensen die er ervaring mee hebben (ik denk maar aan RRD en zijn zoektocht naar de 28 enz); waar moeten we ZEKER op letten om te merken dat de motor nog vrij is van grote kosten (dingen die je hoort bij stationair bollen, geluiden tijdens het rijden zelf)? Het betreft hier een 325i met ongeveer 200k km's.
Comment