Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ein Chipgetunter BMW 135i mit 400PS und kompletter Auspuffanlage inkl. Sportkat. Eisenmann Meisterschaft GT in Edelstahl poliert. Neupreis USD 2000,00 Plus 2...
Aangezien de BMW carconfig toch de populairste is - op dit forum - deze vraag over die configurator:
Ik duid opties aan, OK, en dan kan je in de tab "Edities en pakketten" zien hoeveel keuze van de verschillende pakketten je al hebt. Bvb. bij "Opion Lines", zet ie mij : "4 van de 5 opties al gekozen".
Hmm, eens zien wat we missen:
1 keuze is blauw aangevinkt : elektronische airco
1 keuze is NIET aangevinkt (goed zo, dat is de ontbrekende keuze), en die is ... euhm, manuele airco
Dan staan er nog 4 lijnen, allemaal grijs aangevinkt:
- centrale armsteun
- klantvoordeel line (-290 euro)
- mistlampen
- opbergpakket
Vraag is dus, welk van de 5 opties, ontbreekt er ? Ik tel 4 opties : airco, centrale armsteun, mistlampen en opbergpakket. Die laatste optie (opbergpakket) is volgens mij 1 optie.
Misschien moet ik een elektronische EN een manuele airco nemen, zodat ik 290 euro korting krijg !!
Comment