Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
M'n broer heeft een vervanger gekocht voor z'n trouwe E90 320d (208k km)
525dA face lift
Heb er ook met gereden en 't is echt een zalige ketel. Automaat doet z'n job ook goed, past er perfect bij.
Ik heb lang moeten aandringen om toch voor een 525d te gaan ipv een 520d maar 't is me dan toch nog gelukt
Sixpack is gewoon het beste
geen sportstuur is wel spijtig maar prijs zit wel goed voor zo'n wagen en maar 21 000km's .
M'n broer heeft een vervanger gekocht voor z'n trouwe E90 320d (208k km)
525dA face lift
Heb er ook met gereden en 't is echt een zalige ketel. Automaat doet z'n job ook goed, past er perfect bij.
Ik heb lang moeten aandringen om toch voor een 525d te gaan ipv een 520d maar 't is me dan toch nog gelukt
Sixpack is gewoon het beste
daar zal hij zeer content van zijn ...
overstappen van een E90 naar een E61 is de beste keuze die hij kon doen
Haha nee, die bolt nog perfect hoor. Is niks mis mee. Overlaatst nog is een weekje mee gereden en op alles zowat gelet... Die kar voelt nog super goed aan
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
gisteren met mijn IS een sprintje gedaan tegen een X5 (nieuw model) geen motorisatie bekend. Toen we aan 170 zaten lag ik amper een autolengte achter. En ge moogt gerust zijn dat die gast voluit ging... Ook al is het een 3.0d, normaal zou ik toch ver achter moeten liggen (toch zeker na 100)?
Comment