z'n dak ziet er nog onaangeroerd uit!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenZo'n X6 maakt toch nodeloos veel toeren voor een diesel
+ YouTube Video
Ok het is eigen aan BMW maar toch zou ik het niet moeten hebben.
Of zijn dat twee versnellingen terug?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenM'n broer heeft een vervanger gekocht voor z'n trouwe E90 320d (208k km)
525dA face lift
Heb er ook met gereden en 't is echt een zalige ketel. Automaat doet z'n job ook goed, past er perfect bij.
Ik heb lang moeten aandringen om toch voor een 525d te gaan ipv een 520d maar 't is me dan toch nog gelukt
Sixpack is gewoon het beste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtengeen sportstuur is wel spijtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenZo'n X6 maakt toch nodeloos veel toeren voor een diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenM'n broer heeft een vervanger gekocht voor z'n trouwe E90 320d (208k km)
525dA face lift
Heb er ook met gereden en 't is echt een zalige ketel. Automaat doet z'n job ook goed, past er perfect bij.
Ik heb lang moeten aandringen om toch voor een 525d te gaan ipv een 520d maar 't is me dan toch nog gelukt
Sixpack is gewoon het beste
daar zal hij zeer content van zijn ...
overstappen van een E90 naar een E61 is de beste keuze die hij kon doen
BMW Sixpack met automaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenBij BMW Frank gekocht ?
Op zondag eens gaan piepen naar die kar. Beetje uitleg gekregen, dit en dat,...10 minuten later hingen er platen op voor een ritje te maken
Heeft echt alle nodige opties (behalve sportzetels)
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtengeen sportstuur is wel spijtig maar prijs zit wel goed voor zo'n wagen en maar 21 000km's .
't is een kilometervreter, geen bochtenpakker
Er staat er zelfs minder op...dacht 16k ofzo...
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendaar zal hij zeer content van zijn ...
overstappen van een E90 naar een E61 is de beste keuze die hij kon doen
BMW Sixpack met automaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWas die E90 op bij 208?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenis er iemand opt forum int bezit van een X5 (nieuw model) ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenis er iemand opt forum int bezit van een X5 (nieuw model) ?
Comment
-
gisteren met mijn IS een sprintje gedaan tegen een X5 (nieuw model) geen motorisatie bekend. Toen we aan 170 zaten lag ik amper een autolengte achter. En ge moogt gerust zijn dat die gast voluit ging... Ook al is het een 3.0d, normaal zou ik toch ver achter moeten liggen (toch zeker na 100)?
Comment
Comment