Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Klein vraagje :

Ik heb in m'n E36 een business radio zitten. Bestaat (bestond) er ook een radio pro voor de E36? Wat waren de beschikbare radio's ten tijde dat hij nieuw was?
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
      coupe:

en ?

wat vind je van deze 2 auto's kwa rijplezier ?
      welke is het rapst volgens u ?

Comment

Om op u vraag te antwoorden, de 335i is duidelijk veel sneller
        Niet alleen op papier, maar des te meer qua rijervaring/plezier

tis dat wat ik wilde horen , en wat ik dacht van te horen

een dikke benzine is zoveel vetter dan een dikke diesel he

Comment

• Kan je ook eens een "impressie" geven van dat schakelen met die flippers ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            tis dat wat ik wilde horen , en wat ik dacht van te horen

een dikke benzine is zoveel vetter dan een dikke diesel he
            Oei, wat doe jij dan met een 535d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
              Oei, wat doe jij dan met een 535d?

de keuze was zeer moeilijk , ik twijfelde tussen een 535d en een 530i ( beiden 272 pk)
              toch voor de diesel gekozen omdat ik denk dat die in de toekomst gemakkelijker te verkopen zal zijn dan een 530 i ...
              moest ik geen E36 M3 gehad hebben werd het zeker de 530i

Comment

• Hoeveel zou men nog geven voor een BMW 118D fl
                11.000 kilometers.

GPS prof
                Parkeerhulp
                USB-aansluiting
                Automatische Airco
                Elektrische verstelbare zetels met geheugen
                buitenspiegel-pack
                Xenonlichten
                Lichtsensor + regensensor
                dynamische koplampen
                en nog wat... nieuwprijs was 33k denk ik
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ruwe schatting 25k ,misschien moet je eens bellen naar Bmw zelf
                  Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                    Ruwe schatting 25k ,misschien moet je eens bellen naar Bmw zelf
                    Nima zie net hetzelfde
                    We'll see

Comment

• 135i BMW Sauber F1 Edition(vanaf maart 2009)

Meer info + foto's ontbreken.

Comment

• zalig!

Comment

de keuze was zeer moeilijk , ik twijfelde tussen een 535d en een 530i ( beiden 272 pk)
                          toch voor de diesel gekozen omdat ik denk dat die in de toekomst gemakkelijker te verkopen zal zijn dan een 530 i ...
                          moest ik geen E36 M3 gehad hebben werd het zeker de 530i
                          Ah ok, je hebt nog een benzine monster om van te genieten.
                          Mijn vader had na z'n M5 een beetje spijt dat hij de 535d niet getest had, omdat de bruikbaarheid van z'n pk's toch wat realistischer is.
                          Krijg je ook dat sportwagen gevoel in zo'n 535d?

Comment

Mijn vader had na z'n M5 een beetje spijt dat hij de 535d niet getest had, omdat de bruikbaarheid van z'n pk's toch wat realistischer is.
                            sportwagen gevoel in een 535d heb je niet hoor , is totaal niet te vergelijken .
                            de 530i die ik had getest trok zo zalig door tot een dikke 6000 toeren met een knappe sound erbij wat je in een diesel moet missen .
                            de 535d is wel een ideale km-vreter en aan de lichten ben je bijna altijd het 1ste weg ook allez ja ik toch

Comment

sportwagen gevoel in een 535d heb je niet hoor , is totaal niet te vergelijken .
                              de 530i die ik had getest trok zo zalig door tot een dikke 6000 toeren met een knappe sound erbij wat je in een diesel moet missen .
                              de 535d is wel een ideale km-vreter en aan de lichten ben je bijna altijd het 1ste weg ook allez ja ik toch
                              is het snelheidsgevoel nog goed? Bv je M3 en je 535d zouden ongeveer gelijkaardig moeten optrekken. Maar de beleving zal wel imens veel beter zijn in je M3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                is het snelheidsgevoel nog goed? Bv je M3 en je 535d zouden ongeveer gelijkaardig moeten optrekken. Maar de beleving zal wel imens veel beter zijn in je M3?
                                Denk dat wel, vooral ook omwille van de automaat in de 535d.
                                Je hebt er minder feeling mee over hoe snel je nu eigenlijk wel optrekt vind ik.
                                Je schrikt al gauw als je dan je kmteller in de gaten krijgt
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                  135i BMW Sauber F1 Edition(vanaf maart 2009)

Meer info + foto's ontbreken.

Comment

Wat is er in de plaats gekomen van de M5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                      Denk dat wel, vooral ook omwille van de automaat in de 535d.
                                      Je hebt er minder feeling mee over hoe snel je nu eigenlijk wel optrekt vind ik.
                                      Je schrikt al gauw als je dan je kmteller in de gaten krijgt

voila den juisten uitleg staat er al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                        Wat is er in de plaats gekomen van de M5?
                                        Niets nieuws met 4 wielen alleszins.. Zitten thuis met 2 4x4's momenteel en mis het enorm om met iets sportief te rijden.
                                        Dus kom maar eens langs met die carrera, i neeeed it
                                        Last edited by ; 13/04/2009, 22:06.

Comment

De 335d berline sloeg mij eigenlijk dik tegen omdat hij automaat had.
                                          Je hebt wel de flippers aan het stuur om het een beetje "cooler" te maken, maar ik had nooit echt het gevoel om een paar honderd pk onder de kont te hebben.
                                          Begrijp me niet verkeerd, je zit zeer snel aan veel te hoge snelheden, maar het is heel beschaafd en zonder emoties... imho natuurlijk...
                                          Oerdegelijke wagen, maar niet mijn ding.

De coupe daarentegen is meer my cup of tea. Zolang je in lage toeren blijft lijk je met een gewone 320cd te rijden, maar wanneer je je laat gaan weet je dat je iets speciaal hebt.
                                          Zalig om hoog in toeren te trekken, schakelen gaat zeer intuïtief en foutloos.
                                          Je krijgt er telkens een kick van.
                                          Als je in bochten een beetje doorgaat breekt hij uit, maar je kan dit perfect onder controle krijgen.

Allemaal dingen die ik bij de berline miste.

Dan zwijg ik nog over het geluid, diesel versus benzine is een tamelijke no brainer he

Zou nog twijfelen tussen de 335i, 135i of een s5
                                          Die moeten dus ook nog getest worden

Om op u vraag te antwoorden, de 335i is duidelijk veel sneller
                                          Niet alleen op papier, maar des te meer qua rijervaring/plezier
                                          Waarom zou je voor zo'n bompa 335i coupé gaan als je de echte no nonsense, exclusievere en snellere 135i voor 7.000,- EUR minder hebt? De mijne volledig FULL option (excl de onnutige variabele stuurbekrachtiging) kostte mei vorig jaar 50.500,- EUR.

Steve.

Comment

Working...
                                          X