Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sille Bekijk Berichten
    hallo iedereen,

de radio in de wagen is niet origineel vermoed ik?
    het is een blauwpunkt met cd lader in de koffer.
    weet iemand of in 1997 die tot de optielijst behoorde?
    graag zou ik ook een driespaak stuurwiel kopen ipv de vierspaak.
    is er iemand dat mij daat een antwoord op kan geven?
    Indeed niet Oem net als uw zijlijsten , achterbumper, spiegels en misschien zelfs uw kleur
    Blauwpunt optielijst? I dont think so

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
      Bestond dat wel in 1997, een "originele" radio?

Bij mijn weten werde in de meeste E36's autoradio's van Blaupunkt geplaatst.
      Is dat zo? Blauwpunt bij een bmw dealer op een E36? Dat wist ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
        Dat is zo. Ik heb ten minste weet van verschillende E36's die door de BMW dealer werden geleverd met een Blaupunkt Sevilla (radio cd).

Heb jij dan weet van een E36 met een OEM "BMW" radio?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
          Ja.

iezhfiuqe
          Aap!

Nu dacht ik eerst toch wel niet dat je iets in het West-Vlaams had toegevoegd zeker?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Dat is zo. Ik heb ten minste weet van verschillende E36's die door de BMW dealer werden geleverd met een Blaupunkt Sevilla (radio cd).

Ik dacht dat alle bmw E36 uitgerust waren met een oem radio. Ik heb wel nooit een E36 gehad. Altijd met 5 series gereden.

Last edited by ; 04/12/2008, 14:37.

Comment

• prachtige barok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                Aap!

Nu dacht ik eerst toch wel niet dat je iets in het West-Vlaams had toegevoegd zeker?

Comment

En ik maar denken "wat bedoelt hij nu?", tot ik zag dat je willekeurig wat toetsen indrukte.

On-topic:

Jeugdsentiment ...
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

En ik maar denken "wat bedoelt hij nu?", tot ik zag dat je willekeurig wat toetsen indrukte.
                    Met al die west vlamingen hier weet je nooit hé!

Comment

Met al die west vlamingen hier weet je nooit hé!
                      Nagel op de kop.
                      Over het algemeen versta ik nog wel redelijk goed West-Vlaams hoor. Kan niet anders als je zes jaar in Gent op kot hebt gezeten.
                      Trouwens, in het middelbaar kwam 25 % van de klas ook uit W-Vl.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Comment

Nagel op de kop.
                          Over het algemeen versta ik nog wel redelijk goed West-Vlaams hoor. Kan niet anders als je zes jaar in Gent op kot hebt gezeten.
                          Trouwens, in het middelbaar kwam 25 % van de klas ook uit W-Vl.
                          Als je school wil lopen ben je genoodzaakt je te verplaatsen in de richting van de beschaving.

Favoriet:

Comment

Uiteraard. Zelfs in de E30, ja ook de E21 en alle modellen ouder dan de E36 kon je originele BMW-radio's kopen.

In België werd door de dealers ook een Blaupunkt-variant aangeboden (die goedkoper was dan de originele BMW-radio'sà, maar da's in ieder geval niet origineel BMW en stond ook niet op de Belgische prijslijst. De originele BMW-radio's en navigatiesystemen zijn door de jaren heen gemaakt door zowel Becker, Alpine, Blaupunkt, Siemens, Philips, ... De topmodellen kwamen zeer vaak van bij Becker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                              Ja, maar niet "officieel BMW". Ze hadden allemaal zo'n zuil staan, je kent ze wel, met enkele radioschachten en een paar luidsprekers in. Ze verkochten die Blaupunkt radio's (sommige verkochten ook Alpine of andere merken) aan de aanbevolen verkoopprijs, en hadden daar dus een grotere marge op dan op de (voor de klant veel duurdere) BMW-radio's. "Maaaaar madammeke, ge gaat toch geen 35.000 BF optie betalen voor die CD-radio van BMW? Kijkt nekeer ier, van Blaupunkt, en éven goe hé, en da kost maar 20.000 BF. Als dat geen beteren deal is, ik weet het ni meer hoor." En 't beste van al : naast de deur, in de Auto5, werd diezelfde Blaupunkt verkocht voor 15.000 BF.

Trouwens, bij veel merken zag je dat. En je ziet het nog. En een ander voorbeeld : het is nog geen 10 jaar trouwens dat D'Ieteren de originele VW- en Audi-radio's b.v. aanbiedt op de optielijst, tot dan toe kon je die in België gewoon niet krijgen : ze waren veel duurder dan de Blaupunkt modellen die ze aanboden, en ze verdienden er ook meer aan.

Nu is dat geleidelijk aan wel gedaan. Autoconstructeurs zijn niet dom. Ze bieden steeds vaker radio's aan die niet meer van het DIN-formaat zijn, of die althans een frontje hebben dat geenszins rechthoekig is of in elke auto past. Zeer vaak heb je dan ook zo'n adapter nodig om een gewone DIN-autoradio te plaatsen, wat verschrikkelijk lelijk is in 't interieur.
                              Last edited by ; 05/12/2008, 00:46.

Comment

• radio's

bij toyota is dat geen probleem!!
                                wij verkopen geen radio's appart, in elke toyota is standaard een radio-cd met mp3 compatibel ingebouwd.
                                hoor nu goed, het rare van het verhaal!!!
                                in de 2 de versie van de rav4 (qua uitrustingspakket is geen radio ingebouwd! enkel pre installatie!!)
                                klap op de vuurpijl in de landcruiser 120 standaard rond de 38000,- euro is ook enkel pre installatie!!
                                we gaan nog verder, in de topversie van de landcruiser 120 vip is het een radio cassette, gelukkig wel met cd lader.
                                begrijpen wie begrijpen kan!
                                zelfs in de aygo en yaris standaard is radio-cd standaard!!

Comment

• iemand een goeie link waar ik nieuwe of 2de hands velgen kan vinden?heb 18' m6 gehad ,maar wil wel eens iets speciaal op mijn 525...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525gent Bekijk Berichten
                                    iemand een goeie link waar ik nieuwe of 2de hands velgen kan vinden?heb 18' m6 gehad ,maar wil wel eens iets speciaal op mijn 525...
                                    www.bmw.be

en dan doorklikken naar dealers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525gent Bekijk Berichten
                                      iemand een goeie link waar ik nieuwe of 2de hands velgen kan vinden?heb 18' m6 gehad ,maar wil wel eens iets speciaal op mijn 525...
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• merci.

Comment

Working...
                                        X