Hun standje in essen heeft in ieder geval veel geld gekost
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Heeft er iemand ervaring met de E46 325ci M-Tech 2 (Gekende problemen, rij-ervaring, etc?) Wat is het gemiddeld verbruik bij zo een auto (vlotte rijstijl, dagelijkse ritjes minder dan 5km)? Wat is er allemaal aangepast bij de facelift (en zouden jullie specifiek een facelift kiezen?) En tenslotte... 320cd of 325ci?
Thanks!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenKent iemand de combinatie om in dat instellingmenu te raken van een E92?
Omdat ik zou willen dat de angel eyes altijd (als het niet donker is) aan staan als de knop op auto staat.
voor een E93 zal dat wel hetzelfde zijn zeker
Comment
-
Dit is dus hoe 't moet maar daar kan ik die koplamp optie dus niet instellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendaytime running lights aanzetten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenKnop staat op auto, en moet standaar DRL aanzetten, en in 't donker de xenons. Het is mogelijk dacht ik, maar kmoet alleen vinden hoe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Kan je dat doen, of zit daar een beveiliging op?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDat moet wel een leuk gevoel geven, zo met die twee deurtjes naar beneden.
Comment
-
Vraagje: Onze E60 520i (2.2, 6inlijn, 170 pk, dus niet de nieuwe viercilinder) komt oorspronkelijk uit duitsland.
Ik ben er vrij zeker van dat die ooit ook uit is geweest in belgië, maar maar voor een korte tijd, enkel in het begin van de E60-periode..
Kan er iemand dat met zekerheid bevestigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenVraagje: Onze E60 520i (2.2, 6inlijn, 170 pk, dus niet de nieuwe viercilinder) komt oorspronkelijk uit duitsland.
Ik ben er vrij zeker van dat die ooit ook uit is geweest in belgië, maar maar voor een korte tijd, enkel in het begin van de E60-periode..
Kan er iemand dat met zekerheid bevestigen?
klopt ...
de E60 van mijn vrouw haar kozijn is ook een 520i 6cilinder 170 PK bwj 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDat moet wel een leuk gevoel geven, zo met die twee deurtjes naar beneden.
Voor de zekerheid en volledigheid een wiki'tje gedaan speciaal voor jou
Because the body, with its high sills, offers crash protection independent of the doors, the vehicle may be legally and safely driven with the doors up or down, although they are not legal in the U.S.
The windows may be operated independently of the doors, although they do retract automatically if the door is lowered. Both the window and door are driven by electric motors through toothed rubber belts and may be moved manually in an emergency
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenklopt ...
de E60 van mijn vrouw haar kozijn is ook een 520i 6cilinder 170 PK bwj 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
ik kan de foto's niet zien, enkel kruisjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenLekkere kleur op die Brabham, iets officieel van BMW?
Comment
Comment