Oorspronkelijk geplaatst door Beké
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
...
Echt wel fugly irl.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDie koplampen en velgen vind ik toch marginaal overkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk denk juist van wel, maar ben niet 100% zeker...
Ik kan aan een set 18" Styling 72 geraken voor 250€!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDie koplampen en velgen vind ik toch marginaal overkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHoeveel verbruikt een 335i bij rustige rijstijl, en bij sportieve rijstijl?
Gelieve geen normverbruiken, maar reëele verbruiken te geven.
Alvast bedankt!
sportief: 13-14
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenrustig: 10 liter ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenEn wat zijn de verschillen met een 330i? reeël
325i/330i/335i schelen allemaal niet veel in verbruik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenWe hebben geen idrive dus weinig menutjes waar er iets ingesteld kan worden.
Maandag mss ff naar de dealer gaan, ofwel moet Challazer dat daar es vragen. HINT HINT
Enige manier die ik zo uit mijn hoofd kan bedenken is via de iDrive, maar aangezien jullie die niet hebben... Ofwel via het menu van de boordcomputer, via het scherm van de radio. Het is zeker mogelijk, dat weet ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten330i iets zuiniger?
325i/330i/335i schelen allemaal niet veel in verbruik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenHopelijk wel!
Ik kan aan een set 18" Styling 72 geraken voor 250€!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenrustig: 10 liter ofzo?
Comment
Comment