Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

pff, zoveel geld

Comment

de Z4 is goedkoper

Comment

BMW-heid!

Foto's zijn een paar teasers die ik doorgemaild kreeg van m'n shootje wat een maat heeft gedaan een paar weken terug. Vrijdag heb'k de rest, kan niet wachten om het volledige resultaat te zien!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Kent iemand de combinatie om in dat instellingmenu te raken van een E92?

Omdat ik zou willen dat de angel eyes altijd (als het niet donker is) aan staan als de knop op auto staat.
          Op de linker Hebel aan 't stuur (knipperlichten) zit een beetje meer richting stuurkolom toe zo'n knopje dat lijkt op dat waarmee je de regensensorgevoeligheid instelt (op achterkant van de Hebel). Als je rijdt, geeft het menu dat bij bedoening daarvan tevoorschijn komt, maar enkele opties weer (begint met sterkte van dashboardverlichting). Als je echter 't contact op 2 zet (dus 2 keer duwen op startknop maar niet koppeling ingedrukt houden), dan geeft dat menu een héél pak méér weer. Waaronder hoeveel deuren moeten openen als je de auto ontsluit, hoe lang je follow-me-home lichten moeten blijven branden, enzovoort. En daar zit ook de instelling tussen van de angel eyes.

Eigenlijk, Simoni : RTFM !

Comment

Valt irl beter mee dan verwacht. Idem met de vorige 7 en de X6.
            Last edited by ; 25/01/2009, 16:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Valt irl beter mee dan verwacht. Idem met de vorige 7 en de X6.
              ja, in het donker valt hij best mee.

Comment

Weet iemand van jullie hoe het zit met de garantie van een Premium Selection aangekocht in Duitsland?
                Is dit dan in een belgische garage betalen en dan claimen in Duitsland of gaat dit automatisch?
                Het is voor een E46 M3.

Comment

leuk
                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Op de linker Hebel aan 't stuur (knipperlichten) zit een beetje meer richting stuurkolom toe zo'n knopje dat lijkt op dat waarmee je de regensensorgevoeligheid instelt (op achterkant van de Hebel). Als je rijdt, geeft het menu dat bij bedoening daarvan tevoorschijn komt, maar enkele opties weer (begint met sterkte van dashboardverlichting). Als je echter 't contact op 2 zet (dus 2 keer duwen op startknop maar niet koppeling ingedrukt houden), dan geeft dat menu een héél pak méér weer. Waaronder hoeveel deuren moeten openen als je de auto ontsluit, hoe lang je follow-me-home lichten moeten blijven branden, enzovoort. En daar zit ook de instelling tussen van de angel eyes.

Eigenlijk, Simoni : RTFM !
                    staat zoiets echt in 't boekje? Ik dacht dat dat zo'n verborgen instellingmenu zou zijn... Vanavond es kijken

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ndagh Bekijk Berichten
                        Weet iemand van jullie hoe het zit met de garantie van een Premium Selection aangekocht in Duitsland?
                        Is dit dan in een belgische garage betalen en dan claimen in Duitsland of gaat dit automatisch?
                        Het is voor een E46 M3.
                        Die garantie is Europees, en geldt hier dus ook. Vroeger moest die EuroPlus garantie (= de garantie die vervat zit in een PremiumSelection) in Bornem worden overgezet naar België, geen idee of dat nu nog zo is, zou me verwonderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                          Wat is dit? Een nieuwe Z1 of Z2 ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            staat zoiets echt in 't boekje? Ik dacht dat dat zo'n verborgen instellingmenu zou zijn... Vanavond es kijken
                            Gevonden! Om die extra opties te krijgen moest de motor blijkbaar draaien.

Comment

Kan ook. In ieder geval mag je niet rijden, dan vind je die extra menuutjes niet.

Comment

PHP Code:
                                 Hoeveel verbruikt een 335i bij rustige rijstijlen bij sportieve rijstijl?
                                Gelieve geen normverbruikenmaar reëele verbruiken te geven.:wink:
                                Alvast bedankt
                                gemiddeld 12,2 liter (mix gewoon rijden en af en toe stevig doorrijden)
                                gewoon heel rustig rijden bv 120 op autostrade verbruikt ie echt niet veel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichten
                                  PHP Code:
                                   Hoeveel verbruikt een 335i bij rustige rijstijlen bij sportieve rijstijl?
                                  Gelieve geen normverbruikenmaar reëele verbruiken te geven.:wink:
                                  Alvast bedankt
                                  gemiddeld 12,2 liter (mix gewoon rijden en af en toe stevig doorrijden)
                                  gewoon heel rustig rijden bv 120 op autostrade verbruikt ie echt niet veel
                                  12,2 liter is veel ik zal vaak achter naft kunnen gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                                    12,2 liter is veel ik zal vaak achter naft kunnen gaan
                                    Da's idd veel (alhoewel voor 6 cilinder met 306pk valt dat nog mee vind ik) Maar ik denk dat je hem dat met plezier gaat vergeven
                                    335i

Comment

12 liter vind ik normaal, zeker niet veel.

18 liter is veel

Comment

12 valt idd nog mee, is makkelijk te halen met een (vooral oudere dan) bmw met de helft van pk's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          12 liter vind ik normaal, zeker niet veel.

18 liter is veel
                                          mene vorige was een golf V 1.9TDI met een tankkaart 12l is voor mij dan wel echt veel

Comment

Working...
                                          X