de moeder van mijn petekind is op zoek, maar dat doet ze wel meer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenBobo, als je een 540 zoekt..
Edit:
Typo.Last edited by Beta; 03/12/2008, 13:00.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenIemand zin om onderstaande velgen in het zwart te kleuren en op een zwarte 1 cabrio te plaatsen? Thx..
Het zijn toch deze velgen die verkrijgbaar zijn op 1 cabrio?
Als je een foto van die 1 cabrio geeft, wil ik wel shoppen.
Comment
-
Hoeveel korting geven ze tegenwoordig op een nieuwe Bimmer? Je hoort immers steeds meer dat er veel korting gegeven wordt vanwege een wagenoverschot door de crisis. Sommige merken zouden kortingen geven tot 30 %, al zal het bij BMW allicht wel een pak minder zijn, maar hoeveel juist?
Edit:
Nog een typo!Last edited by Beta; 03/12/2008, 13:26.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHoeveek korting geven ze tegenwoordig op een nieuwe Bimmer? Je hoort immers steeds meer dat er veel korting gegeven wordt vanwege een wagenoverschot door de crisis. Sommige merken zouden kortingen geven tot 30 %, al zal het bij BMW allicht wel een pak minder zijn, maar hoeveel juist?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk BerichtenZonder aandringen krijg je zeker 8%.
Geven ze normaal geen 6 %?
Enfin, mij niet gelaten. Anders zou ik mij nog bijna gedwongen voelen om voortijdig van auto te wisselen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenBobo, als je een 540 zoekt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende moeder van mijn petekind is op zoek, maar dat doet ze wel meerOorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenOverweeg je iets anders in huis te halen? En "ja" of "nee", volstaat niet als antwoord.
Edit:
Typo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDat zijn de performance velgen hé, die zijn inderdaad te verkrijgen op de 1.
Als je een foto van die 1 cabrio geeft, wil ik wel shoppen.AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Thx.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneuh, ja of zoiets in die aard, veel vermogen kleine prijs, onopvallend
Voor 7500 EUR ofzo mag je die hebben!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenOverweeg je iets anders in huis te halen? En "ja" of "nee", volstaat niet als antwoord.
Edit:
Typo.
iezhfiuqe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
Performance velg en de remmen wat verborgen
Black Performance
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenWel, moest je geïnteresseerd zijn in de onze..
Voor 7500 EUR ofzo mag je die hebben!
Comment
Comment