Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• I think I'm in love

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Uiteraard. Zelfs in de E30, ja ook de E21 en alle modellen ouder dan de E36 kon je originele BMW-radio's kopen.

In België werd door de dealers ook een Blaupunkt-variant aangeboden (die goedkoper was dan de originele BMW-radio'sà, maar da's in ieder geval niet origineel BMW en stond ook niet op de Belgische prijslijst. De originele BMW-radio's en navigatiesystemen zijn door de jaren heen gemaakt door zowel Becker, Alpine, Blaupunkt, Siemens, Philips, ... De topmodellen kwamen zeer vaak van bij Becker.

In min E30 had ik een BMW-Bavaria radio (made by Blaupunkt ?)

Comment

• Pure verkrachting...

Comment

• hier bij ons rijd er een bordeaux 8serie rond,zeer mooi!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
            http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=148634699
            lekkere bak. prijs valt goed mee vind ik en zo goed als full option.
            Aan deze prijs zal 'm nooit verkocht geraken...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• zo'n 850 met al dat comfort en die overhangen, das geen bmw coupe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  zo'n 850 met al dat comfort en die overhangen, das geen bmw coupe
                  tis een benz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                    Daar gas in smijten. Het zal wel een héél grote tank moeten zijn dan, anders kan je elke 100 km gaan tanken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Styling 199.
                      echt dikke velgen!! één van de mooiste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        echt dikke velgen!! één van de mooiste
                        vind ik ook.

Comment

• heeft er iemand foto's van het Leder Nappa/tabak van in een E60 ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                            heeft er iemand foto's van het Leder Nappa/tabak van in een E60 ???
                            Naish heeft dat in zijn X5 dacht ik.
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                    Reteknap!

Comment

Hoe zalig is dit... Haast perfecte beige-tint voor mij. Lekker warme sfeer. En dat hout vind ik ook best lekker. En dat stuur è!
                                      Volledig individual? Merino champagne of ecru?
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik vind de Z4 echt enorm knap geworden! Heeeeel geslaagde prestatie van BMW. Ik twijfelde een beetje aan het nieuw model, maar dat was echt niet nodig. Zoiets zou ik dus onmiddellijk willen nu. Met de kap toe vind ik em zelfs echt heel mooi.
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oké, ik heb dat stuur niet ... maar ... ik heb ook no way zoveel pingping moeten neertellen en heb zo goed als 'n identiek interieur.

Comment

Working...
                                          X