Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenUiteraard. Zelfs in de E30, ja ook de E21 en alle modellen ouder dan de E36 kon je originele BMW-radio's kopen.
In België werd door de dealers ook een Blaupunkt-variant aangeboden (die goedkoper was dan de originele BMW-radio'sà, maar da's in ieder geval niet origineel BMW en stond ook niet op de Belgische prijslijst. De originele BMW-radio's en navigatiesystemen zijn door de jaren heen gemaakt door zowel Becker, Alpine, Blaupunkt, Siemens, Philips, ... De topmodellen kwamen zeer vaak van bij Becker.
In min E30 had ik een BMW-Bavaria radio (made by Blaupunkt ?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=148634699
lekkere bak. prijs valt goed mee vind ik en zo goed als full option.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzo'n 850 met al dat comfort en die overhangen, das geen bmw coupe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenStyling 199.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenecht dikke velgen!! één van de mooiste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenheeft er iemand foto's van het Leder Nappa/tabak van in een E60 ???1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Volledig individual? Merino champagne of ecru?
Comment
-
Ik vind de Z4 echt enorm knap geworden! Heeeeel geslaagde prestatie van BMW. Ik twijfelde een beetje aan het nieuw model, maar dat was echt niet nodig. Zoiets zou ik dus onmiddellijk willen nu. Met de kap toe vind ik em zelfs echt heel mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Comment
Comment