Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 520d met M5 badge.

Comment

• Wat voor nut heeft da nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
        Wat voor nut heeft da nu?
        Dan gaat de wagen sneller

Comment

Die badge heeft geen enkel nut, ook niet bij een 'echte' M5.

Comment

Ik begrijp die mensen hun redenering niet he

Een leek zal het verschil toch niet weten en een kenner zal hem uitlachen...

Comment

• Een klein kind van 10 jaar weet dat onder elke M serie, 4 van die pijp joekels eronder hangen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Die badge heeft geen enkel nut, ook niet bij een 'echte' M5.
                Idd. En dat maakt het juist nog belachelijker.

Niemand, maar dan ook niemand zal ook maar één moment denken dat het een echte M5 is.

Comment

Idd. En dat maakt het juist nog belachelijker.

Niemand, maar dan ook niemand zal ook maar één moment denken dat het een echte M5 is.
                  Toch denk ik dat er mensen zijn, die wel weten wat een M5 is maar de uiterlijke kenmerken niet onmiddellijk kennen, die zullen geloven dat het een echte is... denk ik.

Comment

Toch denk ik dat er mensen zijn, die wel weten wat een M5 is maar de uiterlijke kenmerken niet onmiddellijk kennen, die zullen geloven dat het een echte is... denk ik.
                    veel zullen denken da die fake m5 ne echte is

Comment

• Persoonlijk dan liever dit dan die mannen die alles naar een M bouwen terwijl het geen is Zeker als ze dan nog afkomen met zever als "ik rij met een M3 maar met 325i taks".

Voor mij een 550i met M pakket graag. Veel wijzer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                        Voor mij een 550i met M pakket graag. Veel wijzer
                        Geef mij maar een M5 zonder badge. Leken hoeven niet te weten dat het een M5 is (al verraden de uitlaten wel veel ).

Comment

Geef mij maar een M5 zonder badge. Leken hoeven niet te weten dat het een M5 is (al verraden de uitlaten wel veel ).
                          en mss zouden ze het horen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                            en mss zouden ze het horen
                            Dat ook ja.

Comment

• BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Performance staat erg lekker onder de facelift
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Een lelijke tjoeningbak, terwijl een gewone 3 zo knap kan zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                    Een lelijke tjoeningbak, terwijl een gewone 3 zo knap kan zijn.
                                    ik vind het er ook over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                      Een lelijke tjoeningbak, terwijl een gewone 3 zo knap kan zijn.
                                      Dat vind ik nu eens nie, 'k vind 'em echt knap.
                                      Tjoening is voor mij nog íets extremer.

Comment

Vrijdagnacht tijdens een controle twee sjaloekie's in een BMW langs de kant gezet. Ze reden met het vorige model van de 5 serie. Totaal verwaarloosde auto maar toch nog altijd een air van hier tot in Mekka. Ik denk een 520d, met een X nummerplaat en jawel een M5 badge achteraan ... kon eventjes de glimlach niet van mijn gezicht halen
                                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                                          Vrijdagnacht tijdens een controle twee sjaloekie's in een BMW langs de kant gezet. Ze reden met het vorige model van de 5 serie. Totaal verwaarloosde auto maar toch nog altijd een air van hier tot in Mekka. Ik denk een 520d, met een X nummerplaat en jawel een M5 badge achteraan ... kon eventjes de glimlach niet van mijn gezicht halen
                                          En ik dacht dat enkel de Antwerpse politie racistisch was.

'k Voel me niet aangevallen, hoor.

Comment

Working...
                                          X