Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHet is een 5 met M-pack, misschien weten ze zelf niet beter.
Zoals die S van Matthi zijn vader, hangt toch ook AMG-badge op, maar is gewoon een S500 met AMG-pack.
Ik zou het zelf ook niet doen, en vind het ook best belachelijk, maar als zij zich daar beter bij voelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenEn wat was de reden dat je hem aan de kant hebt gezet? Zijn ///M badge hing scheef ofzo?Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenVerdacht voertuig ... en twas alcoholcontrole
Hoeveel auto's hebben jullie gecontroleerd die avond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenBMW met makakken erin is altijd wel verdacht en makakken drinken ook zoveel alchool hahaha .
Hoeveel auto's hebben jullie gecontroleerd die avond?Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenKan nog straffer, 'k ken iemand die zei dat haar pa een M3 had gekocht, bleek achteraf een 645ci te zijn
Bottom , WTF maken velen zich druk om...leven en laten leven...
R-M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk BerichtenPotverdekke, dan heb ik tegen mijn vrienden voor niets zitten stoefen over het kontje van mijn vriendin? Man man, twee druppels water met het kontje van Cameron Diaz, zeg ik u!
Bottom , WTF maken velen zich druk om...leven en laten leven...
R-M
Comment
-
Is dit geen koopje voor 30 000 € netto ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHet is een 5 met M-pack, misschien weten ze zelf niet beter.
Zoals die S van Matthi zijn vader, hangt toch ook AMG-badge op, maar is gewoon een S500 met AMG-pack.
Ik zou het zelf ook niet doen, en vind het ook best belachelijk, maar als zij zich daar beter bij voelen...
Lijkt mij, hoort bij het 'AMG-pakket'.
Maar daar stoort het me niet.=)
Comment
-
S500 AMG is idd altijd de typevermelding als het AMG pack erop zit.
In het geval van zo'n fake M5 moet je al moeite doen, want je moet die badge achteraf bijkopen en er laten ophangen.
Die S van Matthi zijn pa is ook effectief een S500 AMG hé, dat is niet het geval bij die fake M5. Het is eerder vergelijkbaar met een S320 waar S65 AMG ophangt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIs niet juist volgens mij... Mijn schoonouders hebben een E met AMG-pakket en er is nergens een AMG-logo te bespeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenS500 AMG is idd altijd de typevermelding als het AMG pack erop zit.
Mss dat die garage dat doet in dat boerendorp waar die S vandaan komt, maar MB België (of Duitsland) doet het al zeker niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBullshit.
Mss dat die garage dat doet in dat boerendorp waar die S vandaan komt, maar MB België (of Duitsland) doet het al zeker niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk zie het iig wel vaak op die manier
Je kan het er wel laten ophangen, en er zijn effectief garages die dat doen bij hun wagens.
Comment
Comment