Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
    geloof me, vrouwen denken al snel dat dat een echte m5 zou zijn... zo had het lief van een kameraad van mij ook zogezegd een m5 thuis staan... jaja sure... bleek een 520d te zijn zelfs zonder enige m opties...
    Kan nog straffer, 'k ken iemand die zei dat haar pa een M3 had gekocht, bleek achteraf een 645ci te zijn

Comment

• 17 Januari BMW Schnee Fahrer training in Linthal in Glarus...ben is benieuwd..ik hoop dat er naast de obligatoire dingen nog een ferm potje geschoven mag worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Het is een 5 met M-pack, misschien weten ze zelf niet beter.

Zoals die S van Matthi zijn vader, hangt toch ook AMG-badge op, maar is gewoon een S500 met AMG-pack.

Ik zou het zelf ook niet doen, en vind het ook best belachelijk, maar als zij zich daar beter bij voelen...
        tgoh maar nen S500 kopen en er dan een AMG badgeke ophangen. Tis erg gesteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          En wat was de reden dat je hem aan de kant hebt gezet? Zijn ///M badge hing scheef ofzo?
          Verdacht voertuig ... en twas alcoholcontrole
          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
            Verdacht voertuig ... en twas alcoholcontrole
            BMW met makakken erin is altijd wel verdacht en makakken drinken ook zoveel alchool hahaha .
            Hoeveel auto's hebben jullie gecontroleerd die avond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              BMW met makakken erin is altijd wel verdacht en makakken drinken ook zoveel alchool hahaha .
              Hoeveel auto's hebben jullie gecontroleerd die avond?
              187 om precies te zijn
              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                187 om precies te zijn
                hard gewerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                  Kan nog straffer, 'k ken iemand die zei dat haar pa een M3 had gekocht, bleek achteraf een 645ci te zijn
                  Potverdekke, dan heb ik tegen mijn vrienden voor niets zitten stoefen over het kontje van mijn vriendin? Man man, twee druppels water met het kontje van Cameron Diaz, zeg ik u!

Bottom , WTF maken velen zich druk om...leven en laten leven...

R-M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                    Potverdekke, dan heb ik tegen mijn vrienden voor niets zitten stoefen over het kontje van mijn vriendin? Man man, twee druppels water met het kontje van Cameron Diaz, zeg ik u!

Bottom , WTF maken velen zich druk om...leven en laten leven...

R-M
                    Da's niet druk maken é, 't is gewoon grappig als mensen die er niets/niet veel van kennen zo'n dingen zeggen

Comment

• Is dit geen koopje voor 30 000 € netto ?

Comment

• Zeer mooie BMW...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Het is een 5 met M-pack, misschien weten ze zelf niet beter.

Zoals die S van Matthi zijn vader, hangt toch ook AMG-badge op, maar is gewoon een S500 met AMG-pack.

Ik zou het zelf ook niet doen, en vind het ook best belachelijk, maar als zij zich daar beter bij voelen...
                          Dat wordt daar toch gewoon opgehangen, zonder dat je daar naar vraagt.

Lijkt mij, hoort bij het 'AMG-pakket'.

Maar daar stoort het me niet.=)

Comment

• S500 AMG is idd altijd de typevermelding als het AMG pack erop zit.

In het geval van zo'n fake M5 moet je al moeite doen, want je moet die badge achteraf bijkopen en er laten ophangen.

Die S van Matthi zijn pa is ook effectief een S500 AMG hé, dat is niet het geval bij die fake M5. Het is eerder vergelijkbaar met een S320 waar S65 AMG ophangt.

Comment

• Is niet juist volgens mij... Mijn schoonouders hebben een E met AMG-pakket en er is nergens een AMG-logo te bespeuren.
                              OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Is niet juist volgens mij... Mijn schoonouders hebben een E met AMG-pakket en er is nergens een AMG-logo te bespeuren.
                                Is het een 500?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  S500 AMG is idd altijd de typevermelding als het AMG pack erop zit.
                                  Bullshit.

Mss dat die garage dat doet in dat boerendorp waar die S vandaan komt, maar MB België (of Duitsland) doet het al zeker niet

Comment

• Origineel staat dat AMG-logo er nooit op. Mijn schoonouders hebben een E 320 cdi.
                                    OO 00 OO

Comment

Bullshit.

Mss dat die garage dat doet in dat boerendorp waar die S vandaan komt, maar MB België (of Duitsland) doet het al zeker niet
                                      Ik zie het iig wel vaak op die manier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                        Ik zie het iig wel vaak op die manier
                                        Op geen enkele wagen met AMG pack hangt het AMG logo erop. Ongeacht of het een C200 is of een S600.

Je kan het er wel laten ophangen, en er zijn effectief garages die dat doen bij hun wagens.

Comment

• Idd, zo is het...
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X