Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou waarschijnlijk zelfs genoegen nemen met de stock uitlaat (met valve mod) en een Performance Intake. Of een andere intake, eentje die CSL-like sound geeft (lekker hard zuiggeluid ) iig.
Da's ook nog 'es iets. Een 335i touring (of 335xi als je vaak gaat skiën of op natte wegen rijdt en altijd stoplichtsprintjes wil winnen ), met M Pack, fully Performance spec, en met Noelle 400 pk erin.
Da's ook nog 'es iets. Een 335i touring (of 335xi als je vaak gaat skiën of op natte wegen rijdt en altijd stoplichtsprintjes wil winnen ), met M Pack, fully Performance spec, en met Noelle 400 pk erin.
Hallo,
Hartelijk bedankt voor uw snelle e-mail. Ik zag dat u geïnteresseerd bent over de auto. Allereerst wil ik u zeggen dat ik gevestigd in Engeland.
Vanaf het begin Ik kan u zeggen dat de auto is persoonlijk, ik kocht het als nieuw uit België, waar ik had een arbeidsovereenkomst.
Nu ik klaar bent met het werk in België en ik wil de verkoop van de auto, want het is heel moeilijk voor mij om het te gebruiken in Engeland, omdat ik een rechts rijden in de auto. De auto heeft echte KM met service boek, alle controles die werden gemaakt in het juiste moment, geen schade, geen ongevallen en ook geen krassen.
Ik ben de eerste eigenaar van de auto. De auto is in uitstekende staat, nooit beschadigd, geen verborgen gebreken, blijven in mijn garage.
Ik heb alle documenten die je nodig hebt en sleutels. Het heeft een duidelijke titel en kan worden geregistreerd in uw naam.
De uiteindelijke prijs met alle belastingen inbegrepen.
Als u wilt kopen deze auto heb ik de mogelijkheid tot levering van de auto direct bij u thuis plaats met een rederij.
Mail me zo snel mogelijk als u wilt kopen, deze schoonheid auto.
PS: Voor de goede comunicaccion Ik geef de voorkeur aan Engels te kunnen spreken, mijn Belgisch is niet erg goed
Bedankt
Jeff
Te mooi om waar te zijn dus..
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Daan durft nogal, Gta zijn 2 liter belachelijk noemen
De meeste jeugdige mensen vinden 2 liters belachelijk, tot ze 18 jaar worden en er zelf ene moeten kopen en betalen
Natuurlijk als pa en ma vrijgevig zijn dan zou ik ook een 3 liter EISEN! of ik kom 3 weken mijn kamer niet meer uit
Daan durft nogal, Gta zijn 2 liter belachelijk noemen
De meeste jeugdige mensen vinden 2 liters belachelijk, tot ze 18 jaar worden en er zelf ene moeten kopen en betalen
Natuurlijk als pa en ma vrijgevig zijn dan zou ik ook een 3 liter EISEN! of ik kom 3 weken mijn kamer niet meer uit
hey, ik zeg dat er mensen zijn die dat vinden, en dat ik die begrijp, ik deel die mensen hun standpunt niet
Comment