Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daan durft nogal, Gta zijn 2 liter belachelijk noemen
De meeste jeugdige mensen vinden 2 liters belachelijk, tot ze 18 jaar worden en er zelf ene moeten kopen en betalen
Natuurlijk als pa en ma vrijgevig zijn dan zou ik ook een 3 liter EISEN! of ik kom 3 weken mijn kamer niet meer uit
Ik ben zelf nog geen 18. maar mijn eerste auto volgend jaar zal waarschijnlijk wel een 2.0 worden of heel mss een 2.5. En ik moet alles zelf betalen. Liever een 2.0 waar ik fier op kan zijn dan een 3.0 die mijn ouders betaalt hebben..
Ik ben zelf nog geen 18. maar mijn eerste auto volgend jaar zal waarschijnlijk wel een 2.0 worden of heel mss een 2.5. En ik moet alles zelf betalen. Liever een 2.0 waar ik fier op kan zijn dan een 3.0 die mijn ouders betaalt hebben..
Da's ook nog 'es iets. Een 335i touring (of 335xi als je vaak gaat skiën of op natte wegen rijdt en altijd stoplichtsprintjes wil winnen ), met M Pack, fully Performance spec, en met Noelle 400 pk erin.
gta, ben jij bekend met noelle tuning ? is dit goed / betrouwbaar
of wat is beste tuner voor 335i ?
Is er al iemand met zijn E92 op reis geweest (naar de Alpen) ? Zoja, is da een beetje doenbaar om zolang achteraan in de wagen te zitten, want de ruimte is toch redelijk beperkt..
De 520d is een pak lineairder en klinkt veel beschaafder dan een 2.0tdi.
Op vlak van motor scoort de 520d toch net wat beter dan de 2.0tdi maar op andere vlakken vind ik de A6 dan weer beter .
Mooie auto. Al zou ik hem zelf nooit zo zetten. ik ben niet zo'n fan van M-TechII, en ook de zijlijsten zou ik niet in koetswerkkleur hebben meegespoten.
kvind die velgen wel mooi staan onder die e30.
Als je in de regen optrekt(rechte lijn) en je voelt dat je in 1e en 2e doorspint , geen ESP aan boord.(maar blijft gas geven....) bestaat er gevaar dat je wagen spint of weetnietwat domme dingen begint te doen?
Comment