dat kan ja.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenIs er al iemand met zijn E92 op reis geweest (naar de Alpen) ? Zoja, is da een beetje doenbaar om zolang achteraan in de wagen te zitten, want de ruimte is toch redelijk beperkt..
ben zelf 1.93 groot en dit was voor mij geen probleem. Veel ruimte heb je niet,
maar de zitpositie was voor mij prima en perfect uithoudbaar...
Als je onderweg af en toe de benen strekt kom je daar na een 850km nog levend uit!
Veel ski-plezier trouwens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDat is toch geen M3? hoe geraken die velgen er dan op...
onderstel M3 eronder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDie wielkassen lijken mij tamelijk uitgerold!
M3 heeft 5 bouts en de andere E30 slechts 4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichteneen van de nadelen van mijn 318is e36 1993 vind ik de remmen. Die vind ik persoonlijk niet goed. Ik zou het wel overwegen om betere te steken maar als ik dit weer door mijn BMW garage laat doen gaat me dat weer stukken van mensen kosten. Hoe lossen jullie dat op als je betere wil? :s
Is het lang geleden dat je remolie eens is vervangen? Dat kan al wonderen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZelf monteren.
Is het lang geleden dat je remolie eens is vervangen? Dat kan al wonderen doen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMooie auto. Al zou ik hem zelf nooit zo zetten. ik ben niet zo'n fan van M-TechII, en ook de zijlijsten zou ik niet in koetswerkkleur hebben meegespoten.
Geen fan en geen kenner precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMooie auto. Al zou ik hem zelf nooit zo zetten. ik ben niet zo'n fan van M-TechII, en ook de zijlijsten zou ik niet in koetswerkkleur hebben meegespoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDat is toch geen M3? hoe geraken die velgen er dan op...
onderstel M3 eronder?
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenkvind die velgen wel mooi staan onder die e30.
Als je in de regen optrekt(rechte lijn) en je voelt dat je in 1e en 2e doorspint , geen ESP aan boord.(maar blijft gas geven....) bestaat er gevaar dat je wagen spint of weetnietwat domme dingen begint te doen?
Heb ooit eens aan 170 gehad dat de kont de neus wou inhalen op een rechte lijn Dan kan er wel al eens iets doms gebeuren ja
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenadaptorrrrr
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenRRD style
Wagen heeft toch precies grote remmen zowel voor als achter, dus denk ni dattet patserbak is. Vind hem best nog wat hebben eigenlijk. En te grote velgen mag als ze opgevuld zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenMtechII?
Geen fan en geen kenner precies
Voorbumper inderdaad niet, zijschorten weet ik niet hoe die eruit zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDie achterspoiler en de achterbumper toch?
Voorbumper inderdaad niet, zijschorten weet ik niet hoe die eruit zien.
Lijkt mij dat die wagen serieus wat onderdelen van de E36 heeft. Zou mij niet verbazen als er een S50/52 in ligt ook. Heeft het E36 M3 interieur zitten...
En ik ben ni zeker, maar ik dacht dat de zijlijsten redelijk makkelijk passen op een E30.
Dit is trouwens nog vet:
BMW M3 E30 5.0 V8
Leergewicht 1350 kg, 420 PS (3,2 kg/PS)
0-100 km/h 4,2 sec, V-Max 287km/h
Motor:
5.0 M5 E39, 420 PS, Motorumbau mit ALPHA N Steuerung und V-MAX Aufhebung, Motorhalter Typ 5
Auspuff:
Edelstahl Eigenbau mit Boysen Endschalldämpfer, 2 x 70 mm Edelstahl Endrohre, HJS Rennkatalysatoren
Getriebe:
M5 E39 6 Gang Getriebe, Fichtel & Sachs Kupplung, 3.25 Differenzial mit Sperre und Öhlkühler
Fahrwerk:
KW Gewindefahrwerk INOX Line Variante 3. Einzelanfertigung
Bremse:
VA BREMBO 330mm Vierkolben Festsattel, HA 280mm M3 E30 Serie
Foto gaat precies niet :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten287km/u in een E30. Dan ben je je leven echt grondig beu.
Gearing was goed voor 220 mph, de pk's deden het wss ook wel. Had 1000cc injectoren
Met wat aanpassingen zijn die wagens nog te doen. Heb met de mijne nog maar 220 gehaald (korte verhoudingen) en dat is best doenbaar, bochten voelt die wel iets te licht aan maar dat komt nog in orde.
Standaard heb je bij 160 wel al het beste eigenlijk
Comment
-
Even die pit quoten:
Hi everybody, this is a kinda need to know question but i dont know if anybody can help me out here, i have a turbocharged e30 which i know will pull straight through the 200mph mark, i have already achieved 185-190 when i backed off, purely because i was scared of the car taking off. (i have a video of an rx7 tking off just above 200 and i dont fancy doing that to mine) does anybody know what the kind of limit is?
Specs:
my e30 has a 2jz-gte engine in it 3L turbo with a garrett GT35R external wastegate, 1000cc injectors, 4 inch exhaust, aeromotive fuel system aem management, hks twin spark, cp pistons, carrillo rods, full port polish, 3 angle valve etc
285/30/18 at the rear and 255/35/18 up front 3.07:1 lsd, 6 speed manual gearbox geared to 240+/-
they have been known to push 700hp, i have the larges of its type, although it still needs to go on the rolling road for fine tuning and power outputs, everything else minus the turbo is all good for over 1000hp, the internals are good for 1600 but there is not point, i like the trade off with the power/lag ratio i have now, i dont really know what you would do with more power? it spins up in the dry at over 100 anyway i dont fancy spinning up after that!
Comment
Comment