Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • dat kan ja.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
      Is er al iemand met zijn E92 op reis geweest (naar de Alpen) ? Zoja, is da een beetje doenbaar om zolang achteraan in de wagen te zitten, want de ruimte is toch redelijk beperkt..
      Heb enkele jaren terug een hele terugrit vanachter in een E46 cabrio gezeten,
      ben zelf 1.93 groot en dit was voor mij geen probleem. Veel ruimte heb je niet,
      maar de zitpositie was voor mij prima en perfect uithoudbaar...
      Als je onderweg af en toe de benen strekt kom je daar na een 850km nog levend uit!

      Veel ski-plezier trouwens!

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
        Dat is toch geen M3? hoe geraken die velgen er dan op...
        onderstel M3 eronder?
        Die wielkassen lijken mij tamelijk uitgerold!

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Die wielkassen lijken mij tamelijk uitgerold!
          Ik denk dat gio het over de steek heeft.

          M3 heeft 5 bouts en de andere E30 slechts 4.

          Comment


          • Ahzo, op die manier.
            Tussenplaatje om van 4 naar 5 te gaan?
            Of inderdaad M3-onderstel.

            Comment


            • adaptorrrrr

              Comment


              • een van de nadelen van mijn 318is e36 1993 vind ik de remmen. Die vind ik persoonlijk niet goed. Ik zou het wel overwegen om betere te steken maar als ik dit weer door mijn BMW garage laat doen gaat me dat weer stukken van mensen kosten. Hoe lossen jullie dat op als je betere wil? :s

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                  een van de nadelen van mijn 318is e36 1993 vind ik de remmen. Die vind ik persoonlijk niet goed. Ik zou het wel overwegen om betere te steken maar als ik dit weer door mijn BMW garage laat doen gaat me dat weer stukken van mensen kosten. Hoe lossen jullie dat op als je betere wil? :s
                  Zelf monteren.
                  Is het lang geleden dat je remolie eens is vervangen? Dat kan al wonderen doen.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Zelf monteren.
                    Is het lang geleden dat je remolie eens is vervangen? Dat kan al wonderen doen.
                    Geen idee. Mss eens extra naar vragen bij de garage, hij moet binnenkort toch eens binnen voor onderhoud. Zelf monteren... Ik weet geen fluit van mechaniek. Kzou begot nie druven aanzetten als ik er zelf nieuwe remmen op heb gestoken

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      RRD style

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Mooie auto. Al zou ik hem zelf nooit zo zetten. ik ben niet zo'n fan van M-TechII, en ook de zijlijsten zou ik niet in koetswerkkleur hebben meegespoten.
                        MtechII?

                        Geen fan en geen kenner precies

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Mooie auto. Al zou ik hem zelf nooit zo zetten. ik ben niet zo'n fan van M-TechII, en ook de zijlijsten zou ik niet in koetswerkkleur hebben meegespoten.
                          Idd. Die meegespoten stootlijsten rondom, vind ik er ook iets teveel aan.
                          120d Hatch Edition Sport

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                            Dat is toch geen M3? hoe geraken die velgen er dan op...
                            onderstel M3 eronder?
                            Dat, of E36 onderdelen. Word veelal gedaan voor de remmen. Bij grotere remmen is er meestal al minder keuze voor de velgen in 4 bouts ook.

                            Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                            kvind die velgen wel mooi staan onder die e30.
                            Als je in de regen optrekt(rechte lijn) en je voelt dat je in 1e en 2e doorspint , geen ESP aan boord.(maar blijft gas geven....) bestaat er gevaar dat je wagen spint of weetnietwat domme dingen begint te doen?
                            1e en 2de? Ze moeten alle vitessen doorspinnen ja

                            Heb ooit eens aan 170 gehad dat de kont de neus wou inhalen op een rechte lijn Dan kan er wel al eens iets doms gebeuren ja

                            Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            adaptorrrrr
                            Remmen Adaptor is voor de show maar no go mannen.

                            Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            RRD style
                            E36 M3 zijlijsten en E30 M3 onderlip, allemaal namaak lijkt mij. Voorlip is niet zo te verkrijgen trouwens. Wel met splittertje onder.


                            Wagen heeft toch precies grote remmen zowel voor als achter, dus denk ni dattet patserbak is. Vind hem best nog wat hebben eigenlijk. En te grote velgen mag als ze opgevuld zijn

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                              MtechII?

                              Geen fan en geen kenner precies
                              Die achterspoiler en de achterbumper toch?
                              Voorbumper inderdaad niet, zijschorten weet ik niet hoe die eruit zien.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Die achterspoiler en de achterbumper toch?
                                Voorbumper inderdaad niet, zijschorten weet ik niet hoe die eruit zien.
                                Enkel spoiler.

                                Lijkt mij dat die wagen serieus wat onderdelen van de E36 heeft. Zou mij niet verbazen als er een S50/52 in ligt ook. Heeft het E36 M3 interieur zitten...

                                En ik ben ni zeker, maar ik dacht dat de zijlijsten redelijk makkelijk passen op een E30.

                                Dit is trouwens nog vet:



                                BMW M3 E30 5.0 V8
                                Leergewicht 1350 kg, 420 PS (3,2 kg/PS)
                                0-100 km/h 4,2 sec, V-Max 287km/h

                                Motor:
                                5.0 M5 E39, 420 PS, Motorumbau mit ALPHA N Steuerung und V-MAX Aufhebung, Motorhalter Typ 5

                                Auspuff:
                                Edelstahl Eigenbau mit Boysen Endschalldämpfer, 2 x 70 mm Edelstahl Endrohre, HJS Rennkatalysatoren

                                Getriebe:
                                M5 E39 6 Gang Getriebe, Fichtel & Sachs Kupplung, 3.25 Differenzial mit Sperre und Öhlkühler

                                Fahrwerk:
                                KW Gewindefahrwerk INOX Line Variante 3. Einzelanfertigung

                                Bremse:
                                VA BREMBO 330mm Vierkolben Festsattel, HA 280mm M3 E30 Serie
                                330mm


                                Foto gaat precies niet :s


                                Comment


                                • Zotjes.

                                  Comment


                                  • 287km/u in een E30. Dan ben je je leven echt grondig beu.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      287km/u in een E30. Dan ben je je leven echt grondig beu.
                                      Op E30zone was er één die kwam vragen hoe snel em juist kon Had al 290 gereden dacht ik, maar had schrik om hem verder te duwen omdat em op youtube dat filmke gezien had van die RX7 die ineens gaat vliegen.

                                      Gearing was goed voor 220 mph, de pk's deden het wss ook wel. Had 1000cc injectoren

                                      Met wat aanpassingen zijn die wagens nog te doen. Heb met de mijne nog maar 220 gehaald (korte verhoudingen) en dat is best doenbaar, bochten voelt die wel iets te licht aan maar dat komt nog in orde.

                                      Standaard heb je bij 160 wel al het beste eigenlijk

                                      Comment


                                      • Even die pit quoten:

                                        Hi everybody, this is a kinda need to know question but i dont know if anybody can help me out here, i have a turbocharged e30 which i know will pull straight through the 200mph mark, i have already achieved 185-190 when i backed off, purely because i was scared of the car taking off. (i have a video of an rx7 tking off just above 200 and i dont fancy doing that to mine) does anybody know what the kind of limit is?

                                        Specs:

                                        my e30 has a 2jz-gte engine in it 3L turbo with a garrett GT35R external wastegate, 1000cc injectors, 4 inch exhaust, aeromotive fuel system aem management, hks twin spark, cp pistons, carrillo rods, full port polish, 3 angle valve etc

                                        285/30/18 at the rear and 255/35/18 up front 3.07:1 lsd, 6 speed manual gearbox geared to 240+/-
                                        't resultaat:

                                        they have been known to push 700hp, i have the larges of its type, although it still needs to go on the rolling road for fine tuning and power outputs, everything else minus the turbo is all good for over 1000hp, the internals are good for 1600 but there is not point, i like the trade off with the power/lag ratio i have now, i dont really know what you would do with more power? it spins up in the dry at over 100 anyway i dont fancy spinning up after that!

                                        Comment


                                        • Stonden jammer genoeg geen specs of verdere info bij de foto.

                                          it spins up in the dry at over 100 anyway i dont fancy spinning up after that!
                                          Dat kan toch niet meer leuk rijden

                                          Comment

                                          Working...
                                          X