Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwas er vandaag ergens een z8 meeting in het antwerpse ?
2 zien rijden op een half uur, en nee niet twee keer dezelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheeft desiré bm-008 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenis die kar nu naar de kloten ofzo?
Als je de wielen helemaal gedraaid laat staan naar een kant, helt hij naar die kant over..
Geen idee waarom
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenMaar nee
Als je de wielen helemaal gedraaid laat staan naar een kant, helt hij naar die kant over..
Geen idee waarom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenHoeveel vraagde ervoor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenHmmm
Gekeurd?
Maar die f*ckn tax en BIV doen mij dood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenNiet gekeurd! En geen gelijkvormigheidsattest! Die moet je nog halen bij BMW Bornem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten5750€
Keep in mind, hij heeft een nieuwe radiator vanvoor en een nieuw koelvloeistofreservoir!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten6000 EUR en je mag hem zo komen halen!
Keep in mind, hij heeft een nieuwe radiator vanvoor en een nieuw koelvloeistofreservoir!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenZal mij er eens mee bezighouden... Da spel kost zoveel aan tax, verzekering (alsk die al kan vinde) en biv he.. Ik rij nu ocharme met een 2 literke dusja
Zoveel voordeliger, kijk maar eens in RRD zijn topic.
Comment
Comment