Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWat voor plaat is dat? Ik zou het raar vinden moest een Belg de moeite nemen om een 328i te importeren, tis niet dat het zo'n uitzonderlijke motor is ofzo
Foto van de voorkant? Zal wel een US spec zijn zeker?
Geen foto van de voorkant, maar ik meen mij te herinneren dat het geen US spec is... Geen oranje pinkers e.d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenZou dit een nieuwe M5 moeten voorstellen? Ik mis dan wel nog een deur achteraan. Niet slecht, die photoshop, maar de uitlaten vind ik iets minder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenZou dit een nieuwe M5 moeten voorstellen? Ik mis dan wel nog een deur achteraan. Niet slecht, die photoshop, maar de uitlaten vind ik iets minder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenPassen deze velgen onder een Skoda Octavia met steek 5x112?
Ze zaten onder een E36.. Passen die dan onder de Skoda?
Alvast bedankt!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten328i, hoe kom je daar aan?
US import? Of verkopen ze die in andere EU landen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenaan de nummerplaat te zien waarschijnlijk een militair van de shape. En dan is het een US-spec kar die meegekomen is met de tanks
Edit: had beter eens op de teller gekeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenaan de nummerplaat te zien waarschijnlijk een militair van de shape. En dan is het een US-spec kar die meegekomen is met de tanks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichteniemand moet hem onderhouden he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenHeb ook eens een 328i gezien in knokke met Belgische plaat! En geen US-spec...
En die 523i's E60, heb ik ook ooit eens gezien, maar die zie je toch ook niet veel he?
Die waren wel verkrijgbaar hier maar niet lang denk ik...
Comment
-
Is het noodzakelijk om winterbanden te leggen als je naar een skigebied rijdt ? Ik zou zeggen van ja, maar banden maken toch geen verschil op sneeuw ? Gewoon sneeuwkettingen gebruiken ? En op nat wegdek grijpt de tractiecontrole goed in.. Getest bij BMW le couter
EDIT: weet iemand hoeveel zo'n koffer kost voor op je dak en dakdragers voor een E92 ? Kan je dat er eigenlijk wel opzetten ?Last edited by Dimitri; 27/12/2008, 21:37.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenDe nieuw 320d heeft 177pk, is die ook in 163 pk te verkijgen?
Comment
Comment