Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
    Zou dit een nieuwe M5 moeten voorstellen? Ik mis dan wel nog een deur achteraan. Niet slecht, die photoshop, maar de uitlaten vind ik iets minder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Wat voor plaat is dat? Ik zou het raar vinden moest een Belg de moeite nemen om een 328i te importeren, tis niet dat het zo'n uitzonderlijke motor is ofzo
      Foto van de voorkant? Zal wel een US spec zijn zeker?
      Was zo'n Europese plaat denk ik. Blauwe letters en een B naast de plaat (België)
      Geen foto van de voorkant, maar ik meen mij te herinneren dat het geen US spec is... Geen oranje pinkers e.d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
        Zou dit een nieuwe M5 moeten voorstellen? Ik mis dan wel nog een deur achteraan. Niet slecht, die photoshop, maar de uitlaten vind ik iets minder...
        Idd, een M5 moet gewoon ronde uitlaten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
          Een 7 Coupé ofzo, kweet niet wat ik aant proberen was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
            Passen deze velgen onder een Skoda Octavia met steek 5x112?
            Ze zaten onder een E36.. Passen die dan onder de Skoda?

Alvast bedankt!
            BMW is 5x120

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
              BMW is 5x120
              Ok, thanks Gio!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                328i, hoe kom je daar aan?

US import? Of verkopen ze die in andere EU landen?
                aan de nummerplaat te zien waarschijnlijk een militair van de shape. En dan is het een US-spec kar die meegekomen is met de tanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                  aan de nummerplaat te zien waarschijnlijk een militair van de shape. En dan is het een US-spec kar die meegekomen is met de tanks
                  Idd een mogelijkheid, maar kan je dan die kar 'ombouwen' naar Euro spec? Want ik ben bijna zeker dat hij geen oranje pinkers had vooraan...

Edit: had beter eens op de teller gekeken

Comment

Maar als we dan "Novauto" intypen in google komen we uit bij een BMW stealer uit Namen...

Comment

• iemand moet hem onderhouden he

Comment

iemand moet hem onderhouden he
                        Zit dat stukje militair hier dan zo lang?

Comment

• Heb ook eens een 328i gezien in knokke met Belgische plaat! En geen US-spec...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                            Heb ook eens een 328i gezien in knokke met Belgische plaat! En geen US-spec...
                            Voila

En die 523i's E60, heb ik ook ooit eens gezien, maar die zie je toch ook niet veel he?
                            Die waren wel verkrijgbaar hier maar niet lang denk ik...

Comment

• Is het noodzakelijk om winterbanden te leggen als je naar een skigebied rijdt ? Ik zou zeggen van ja, maar banden maken toch geen verschil op sneeuw ? Gewoon sneeuwkettingen gebruiken ? En op nat wegdek grijpt de tractiecontrole goed in.. Getest bij BMW le couter

EDIT: weet iemand hoeveel zo'n koffer kost voor op je dak en dakdragers voor een E92 ? Kan je dat er eigenlijk wel opzetten ?
                              Last edited by Dimitri; 27/12/2008, 21:37.

Comment

• gewone banden en sneeuwkettingen meenemen.

't Moet al lukken dat je die moet opleggen, aangezien ze tegenwoordig de passen naar de grotere skistations bijna constant sneeuw-vrij maken.

Comment

• kon je de 324d en de 524d in automaat krijgen ?

Comment

• Volgens mij niet. Maar ik ben maar 51% zeker.

Comment

• De nieuw 320d heeft 177pk, is die ook in 163 pk te verkijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                                        De nieuw 320d heeft 177pk, is die ook in 163 pk te verkijgen?
                                        Jep, standaard op de Belgische markt zelfs.

Comment

• Jip. Maar die verschillen niks van de 177 pk varianten.

Comment

Working...
                                          X