thx dudes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik ben hier nieuw op het forum, wil dan ook eens mijn wagen voorstellen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenIk ben hier nieuw op het forum, wil dan ook eens mijn wagen voorstellen:
http://users.pandora.be/tassaert/bmw/DSC0645212.JPG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHahahaha wtfff , Ik heb er eigelijk zot véél zorg voor gedragen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendat was de auto van het forum, wie heeft er daar niet eens mee gereden
3 koppelingen er doorjagen op een paar maand tijd, je moet het maar kunnen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenvroeger remmen of harder op de rem drukken dan normaal?
Ik heb hier nog een filmpje van M-optic z'n doos die door de Italiaanse Alpen knalt. Remblokken vooraan er volledig door, dus remmen op het harde materiaal in de blokjes. Een paar uur raggen, van 2600m ofzoiets naar 400m hoogte, constant bochten, en geen fading
En ik geloof niet dat een 320i betere remmen heeft dan een 318is....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenHeeft een prefacelift Z4 een AUX-ingang (of uitgang of whatever; zo'n ding waar je een iPod op kunt aansluiten met een kabeltje)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenverdomme
ben je er zeker van?
Heb regelmatig in ééntje gezeten met navi prof en heb dat toch nergens zien zitten.
Comment
Comment