Ondertussen al zo'n 55000km. Nieuwe foto's zal ik later posten, heb er gene voor de moment maar is weinig aan veranderd hoor
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenIk ben hier nieuw op het forum, wil dan ook eens mijn wagen voorstellen:
http://users.pandora.be/tassaert/bmw/DSC0645212.JPG
heb u een lange tijd geleden gezien bij een huis in Heusden, ik was toen over de baantjes aan 't rijden aan een 'vlot' tempo
Comment
-
Nemo,
De wagen is eigenlijk nog volledig in orde hoor, heeft ondertussen al een nieuw polijstbeurt gehad zodat deze wat meer blonk :-)
Voor de rest zal ik de komende weken mijn koppeling waarschijnlijk moeten laten nakijken begint wat stroef te lopen, maar voor de rest rijdt hij nog HEEEEL heerlijk.
Binnenkort misschien van plan om de software te laten herschrijven zodat deze zuiniger is en meer trekkracht heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenNemo,
De wagen is eigenlijk nog volledig in orde hoor, heeft ondertussen al een nieuw polijstbeurt gehad zodat deze wat meer blonk :-)
Voor de rest zal ik de komende weken mijn koppeling waarschijnlijk moeten laten nakijken begint wat stroef te lopen, maar voor de rest rijdt hij nog HEEEEL heerlijk.
Binnenkort misschien van plan om de software te laten herschrijven zodat deze zuiniger is en meer trekkracht heeft
Waar ben je van plan om de software te herschrijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIs toch wel al snel om een koppeling te verslijten op 55 000km's ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenlaat je niet beetnemen door al die marketing rond chiptuning... dit blijft een atmosferisch blokje, imho het geld niet waard om te remappen
Hoeveel verbruik je eigelijk Nicolas? Ik zat altijd rond de 7 a 8.5 l .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMwa, als je Gio er mee laat clutchdumpen, en zoals jij ermee gereden hebt... ik vind dat niet zo raar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenNee die rommel van bakjes moet ik ook niet hebben
zou naar VTune in Turnhout gaan, enige ervaring mee?
BMW 1 serie 120i 150 pk 150 165 200 220
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVooral toen ik 'm op de snelweg tegen 190km/u ineens in achteruit gooide en een U turn maakte was niet echt gezond.
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHoeveel verbruik je eigelijk Nicolas? Ik zat altijd rond de 7 a 8.5 l .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenAllé kzie da mijn auto al heeft afgezien :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichtensierlijsten zijn er nog niet afgevallen, en alles goed geboend in het interieur :-)
Allé kzie da mijn auto al heeft afgezien :-)
Toch een zalig interieur
Had je problemen met de antenne dat je me vandaag een sms daarover stuurde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDaarvoor was het een Duitse testkar
Comment
-
Comment