Oorspronkelijk geplaatst door kaiser
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenImport, die sjaloekie heeft gegarandeerd er nog winst op gemaakt terwijl 'ie hem afgeragd heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichtenja moet een nieuwe antenne op met nieuw plastiek is afgebroken maar morgen naar BMW garage maar dacht het dat die korte antenne geen bmw standaard was
Volgens mij zit daar ook de gps antenne in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenOh,hoe kom het dat die plastiek is afgebroken?
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJa en er steekt eigelijk een 118d diesel erin met sportuitlaat (voor de sound) .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten118d Nemo? is toch een 120i?
Zou anders toch wel zot zijn dat die op benzine werkt .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenOh,hoe kom het dat die plastiek is afgebroken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenMoet dan wel een tornado geweest zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenMoet dan wel een tornado geweest zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenWilliam,
zal bij nemo geweest zijn, een tijdje geleden dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenheeft nima zijn audike verkocht en terug een eend gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenheeft nima zijn audike verkocht en terug een eend gekocht
Izzy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtennee nee dat is niet bij Nemo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenHier klopt iets niet....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenOm de verwarring niet groter te maken, Nima's ex-eend staat te schitteren in mijn garage :-)
Comment
Comment