Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
En BMWMB, stuk voor stuk tijdloze schoonheden!
Comment
-
@BMWMB: Merci Wat een prachtige bmw's. Die bovenste 7-serie's met die dubbel-stervelgen En met die alpina's eronder ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenen zeggen dat m'n pa nog zo eentje gehad heeft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZeer knappe Z3! 10 jaar oud zei je zeker? Prachtig dat interieur..
Dikke Merc ook
Groetjes,
Pol.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk BerichtenInderdaad 10 jaar oud en 230.000 km.
Groetjes,
Pol.
Ziet er nog heel fris uit daarvoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEen gepanserde E46...raar
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...pageNumber=139
Kijk es hoe dik die ruiten zijn, en kijk daarna es hoeveel "spleet" er is tussen de alu en de binnenbekleding om die ruit in te laten zakken
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKnap wagenpark daar!
Maar ook deze doet het nog voortreffelijk alhoewel een 50.000-tal km minder dan mijn Z3. Blijkbaar ook onverslijtbaar, maar er zal wellicht zo geen vierde meer komen. Zeer ingewikkeld om aan te werken en nogal wat kosten in de loop der jaren. Electronica van Mercedes is alles behalve !!
Groetjes,
Pol.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk BerichtenDeze in de garage is van mijn vrouw. Die is 15jaar oud, een 500SL van 1993. Vorig exemplaar, 6maand ouder, gestolen op parking C, Brussel in 1992.
Maar ook deze doet het nog voortreffelijk alhoewel een 50.000-tal km minder dan mijn Z3. Blijkbaar ook onverslijtbaar, maar er zal wellicht zo geen vierde meer komen. Zeer ingewikkeld om aan te werken en nogal wat kosten in de loop der jaren. Electronica van Mercedes is alles behalve !!
Groetjes,
Pol.
Comment
Comment