Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze in de garage is van mijn vrouw. Die is 15jaar oud, een 500SL van 1993. Vorig exemplaar, 6maand ouder, gestolen op parking C, Brussel in 1992.
Maar ook deze doet het nog voortreffelijk alhoewel een 50.000-tal km minder dan mijn Z3. Blijkbaar ook onverslijtbaar, maar er zal wellicht zo geen vierde meer komen. Zeer ingewikkeld om aan te werken en nogal wat kosten in de loop der jaren. Electronica van Mercedes is alles behalve !!
Deze in de garage is van mijn vrouw. Die is 15jaar oud, een 500SL van 1993. Vorig exemplaar, 6maand ouder, gestolen op parking C, Brussel in 1992.
Maar ook deze doet het nog voortreffelijk alhoewel een 50.000-tal km minder dan mijn Z3. Blijkbaar ook onverslijtbaar, maar er zal wellicht zo geen vierde meer komen. Zeer ingewikkeld om aan te werken en nogal wat kosten in de loop der jaren. Electronica van Mercedes is alles behalve !!
Groetjes,
Pol.
Meestal zijn de oudere modellen op langere termijn betrouwbaarder dan de huidige modellen. Heb ook nog een BMW e36 van '94 gehad die er nog steeds nieuw uitzag en nog reed zoals nieuw.
hmmmz performance velg staat wondermooi op de 3serie
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment