Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Kijk es hoe dik die ruiten zijn, en kijk daarna es hoeveel "spleet" er is tussen de alu en de binnenbekleding om die ruit in te laten zakken
wrm zou je dat laten doen? Stel je hebt een ongeval kan de brandweer je nog niet onmiddellijk bevrijden door gewoon de ruiten in te slaan...
Lijkt me alleen handig als je bij de maffia bent
wrm zou je dat laten doen? Stel je hebt een ongeval kan de brandweer je nog niet onmiddellijk bevrijden door gewoon de ruiten in te slaan...
Lijkt me alleen handig als je bij de maffia bent
Aanloopwagen wss
Maar eigenlijk, als je nu echt een zuivere geluidsklank wil in je wagen, kan dat toch ook helpen? Toch goeie isolatie
Alé, ik ga er eens op letten, ma volgens mij is da hier ook allemaal roest ze. Bij de Sprinter ook en per jaar worden die toch meer dan eens vervangen.
Alé, ik ga er eens op letten, ma volgens mij is da hier ook allemaal roest ze. Bij de Sprinter ook en per jaar worden die toch meer dan eens vervangen.
Das toch maar gewoon metaal?
Ja mijn pa wel. Hij heeft ook nog maar 20 000 km hé
Iig, dat roest op die remschijven is niet abnormaal.
Dat is wel normaal, elke bmw heeft daar last van, onze vorige 5(E60) toch ook. heb er al veel gezien die dat hebben, onze 3 heeft dat voorlopig(gelukkig) nog niet
Das toch maar gewoon metaal?
Wablief? Da's wel zeer veel!
Bij ons thuis zijn de schijven respectievelijk 185.000km en 145.000km meegegaan.
De ene had dat na 10 jaar, de andere na 4,5.
De schijven op mijn auto zijn op 98k km vervangen, al weet ik niet hoe de vorige eigenaar met mijn auto gereden heeft. De schijven op de Citroën zijn nog steeds de eerste en het ding heeft reeds 202k km.
Comment