Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ja, er stond: 'verboden te schaatsen'. Maar daar trok niemand zich iets van aan. Mijn vrouw (een fervente schaatster) had haar schaatsen niet bij, hebben we met de klein mannen maar een glijbaan gemaakt op 't zilvermeer.
    Ik ook met mijn ploegmaat, als we nog maar een meer/plas/vijver tegenkomen tijdens trainen: een glijbaan maken Record is iets van een 40m, op mtb-cross-schoenen

O.T:
    Last edited by Greg; 03/01/2009, 23:04.

Comment

• Gisteren in Brugge een E92 in Havanna bruin gezien...Ik keek nog eens opnieuw om, maar het was wel degelijk dat kleur.

Mooi kleur voor die kar vind ik, wel geen foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        De meeste uitlaten zijn een combinatie van reflectie- en absorbtiedemping, ook die van de E36. Absorbtiedemping kan na verloop van tijd wel z'n dempeigenschappen enigszins verliezen. Dus het zou wel kunnen dat een bepaalde uitlaat na een x-aantal km's luider wordt, maar da's vrij miniem.
        Alvast luid genoeg voor mij en scherp 235000km, and going strong

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Klinkt echt beestig die non vanos blokken hé
          Bij de 525i heb je die blokken ook nog even gehad...zalig gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
            http://www.youtube.com/watch?v=bI8HkPvk6sQ

De eigenaar zegt dat het een stock exhaust is, maar zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n M50 zonder vanos? Komt er effectief standaar zo'n geluid uit, of moet je daarvoor bij de luchtinlaat zijn ofzo?
            Dit is het geluid van mijn 320i, ook een M50 nog. Geluid is ook met standaard uitlaat Lijkt wat op die 325i.

BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Dat is eigenlijk iets waar alle BMW's met een M50 blok "last" van hebben...
              * Last? Klinkt verdomd goed ja!!! *

Als ze een beetje op leeftijd komen is het binnenwerk van de demper wat uitgebrand en dan hebben ze zo'n mooie ronk.

Comment

• Last edited by Dimitri; 04/01/2009, 23:00.

Comment

• Ah, da's de 335i van Kevin..

Best wel smaakvolle mods, die angel-eyes bvb vind ik prachtig

Comment

• Spijtig van de chrome raamomlijsting.

Comment

• Tot wanneer gelden de saloncondities bij BMW? Ik heb interesse in een 1. Weet iemand welke acties hierop gelden? Ik heb examens, dus heb ik pas terug tijd vanaf 28 januari om eens te gaan zien.
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                        Tot wanneer gelden de saloncondities bij BMW? Ik heb interesse in een 1. Weet iemand welke acties hierop gelden? Ik heb examens, dus heb ik pas terug tijd vanaf 28 januari om eens te gaan zien.
                        T.e.m. 31 januari denk ik. Gaat nipt worden.

Comment

• Is er iemand die een foto heeft van een donkergrijze E91 met zwarte wielen en zwarte ruiten?

Comment

• Neen, maar is wel één van mijn favo combo's ! You know, me and Black Rims = !

Kan iemand er eentje shoppen, een sparkling graphite E91 FL met M-pakket ?

Comment

• Blijkbaar zijn er bij de facelift E46 3 serie 2 sportpakketen geweest.
                              Iemand die zo vriendelijk is om het verschil me uit te leggen?
                              2009 BMW E91 320d
                              2002 BMW E46 M3
                              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                Blijkbaar zijn er bij de facelift E46 3 serie 2 sportpakketen geweest.
                                Iemand die zo vriendelijk is om het verschil me uit te leggen?
                                als je zoekt op topics die geopend werden door "davy" => zijn E46 had het eerste M pack

Tomski bvb heeft het tweede M-pack
                                gTa z'n vorige, idem
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                  als je zoekt op topics die geopend werden door "davy" => zijn E46 had het eerste M pack

Tomski bvb heeft het tweede M-pack
                                  gTa z'n vorige, idem
                                  ja maar het oude sportpack was voor de facelift hé.

Comment

• Enkele foto's getrokken vandaag.. Kzet ze hier maar eens..

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          ja maar het oude sportpack was voor de facelift hé.
                                          Klopt, prefacelift 3 had M-paket I en de facelift had M-paket II
                                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X