Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, er stond: 'verboden te schaatsen'. Maar daar trok niemand zich iets van aan. Mijn vrouw (een fervente schaatster) had haar schaatsen niet bij, hebben we met de klein mannen maar een glijbaan gemaakt op 't zilvermeer.
Ik ook met mijn ploegmaat, als we nog maar een meer/plas/vijver tegenkomen tijdens trainen: een glijbaan maken Record is iets van een 40m, op mtb-cross-schoenen
De meeste uitlaten zijn een combinatie van reflectie- en absorbtiedemping, ook die van de E36. Absorbtiedemping kan na verloop van tijd wel z'n dempeigenschappen enigszins verliezen. Dus het zou wel kunnen dat een bepaalde uitlaat na een x-aantal km's luider wordt, maar da's vrij miniem.
Alvast luid genoeg voor mij en scherp 235000km, and going strong
De eigenaar zegt dat het een stock exhaust is, maar zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n M50 zonder vanos? Komt er effectief standaar zo'n geluid uit, of moet je daarvoor bij de luchtinlaat zijn ofzo?
Dit is het geluid van mijn 320i, ook een M50 nog. Geluid is ook met standaard uitlaat Lijkt wat op die 325i.
Tot wanneer gelden de saloncondities bij BMW? Ik heb interesse in een 1. Weet iemand welke acties hierop gelden? Ik heb examens, dus heb ik pas terug tijd vanaf 28 januari om eens te gaan zien.
Tot wanneer gelden de saloncondities bij BMW? Ik heb interesse in een 1. Weet iemand welke acties hierop gelden? Ik heb examens, dus heb ik pas terug tijd vanaf 28 januari om eens te gaan zien.
Comment