gekocht bij powercars? tevreden van?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtengekocht bij powercars? tevreden van?
De wagen had 40k km bij aankoop en was van een oude mens geweest die gestorven was.. ondertussen 60k en nog steeds content.Er was op een paar plaatsen een klein beetje lakschade, en hebben ze zonder problemen in orde gebracht enzo..
Ze hebben soms nog wel dikke auto's staan, en zijn vriendelijk, wij zijn tevreden dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenKlopt, prefacelift 3 had M-paket I en de facelift had M-paket II
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenBlijkbaar zijn er bij de facelift E46 3 serie 2 sportpakketen geweest.
Iemand die zo vriendelijk is om het verschil me uit te leggen?Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenals je zoekt op topics die geopend werden door "davy" => zijn E46 had het eerste M pack
Tomski bvb heeft het tweede M-pack
gTa z'n vorige, idem
M-sportpack 1:
Was een zalige wagen
M-sportpack 2 :
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenDus mag ik dit als algemene regel nemen en dus veronderstellen dat de prefacelift geen II kan hebben en omgekeerd?
In 06/2001 is het M-pack 2 er gekomen en de facelift is pas in 09/2001 gelanceerd, dus er rijden enkele originele pré-facelift e46 met M-pack 2 rond!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenNja, me kzag het maar te laat. En zo erg is da nu ook weer nie é.
Hij is voor de rest ook vuil..
Of lijkt die verdacht op die van op nemo zijn 1 indertijd?
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenIdd!
M-sportpack 1:
Was een zalige wagen
M-sportpack 2 :
Neen!
In 06/2001 is het M-pack 2 er gekomen en de facelift is pas in 09/2001 gelanceerd, dus er rijden enkele originele pré-facelift e46 met M-pack 2 rond!
Dacht dat ze het achteraf erop gezet hadden;
Bedankt voor de deskundige uitleg allemaal!
Merci voor het fotomateriaal en bevestiging davy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhad die ook al gezien
heeft zot veel km's
Voor 40 000 € heb je er zelfs eentje met 50 000km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenKlopt, was maar es zeggen hoor . Nummerplaat komt me ook niet vreemd voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenKlopt, was maar es zeggen hoor . Nummerplaat komt me ook niet vreemd voor.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenPlease be gentle,it's my first time .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmatthi, post nog eens een schijtlading aan foto's van je 540i aub.
Waarom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengewoon, uit interesse!
Comment
Comment