Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenKan je op een 3 serie adaptieve cruise control krijgen eigenljk?
Of is er een verschil tussen "adaptive" en "active"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHoe is't nu eigelijk met de koeling? loopt niet meer warm?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIs wel iets voor gio,lpi erin en goann .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenNope, sinds de nieuwe radiator er vanvoor in zit doet hij normaal
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk moet toegeven, 't is een enorm knappe kar. Die kleur, M-pack, face lift en touring => vet!
Maar als je instapt zit je in een 525tds pré face lift
Ik heb er gewoon de tijd niet voor en vind het het niet waard aangezien ik in Mei/Juni een andere heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenVolgens mij wel, maar niet op alle modellen (alleen 6 cyl?).
Of is er een verschil tussen "adaptive" en "active"?
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEen lijk mag je nooit opwarmen. Krijg je vodden mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJe weet toch véél van BMW's voor een 'Rachid' .
Wat bedoel je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenWat bedoel je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDat je me geen makak lijkt te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenbekijk de woonplaats en z'n naam....kan toch nie anders?
Comment
Comment